طراح ‌ماد‌های بعدی گوشی Moto Z باشید

دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با حضور در چالش شرکت موتورولا، شما می‌توانید طراح Mod جدید گوشی موتو Z باشید.
تبلیغات

روز گذشته شرکت موتورولا در فراخوانی از دوستداران گوشی‌های هوشمند خواست تا با ثبت ایده‌های نو در سایت Indiegogo، طراح و سازنده‌ی ماد‌های جدید گوشی موتو زد باشند.

در این چالش که توسط صاحبان این شرکت (لنوو و Verizon) طرح ریزی شده است، مخترعان و علاقمندان می‌توانند ایده‌های خود را که تا به حال نمونه‌ی آن در Mod این گوشی استفاده نشده را به ثبت برسانند و در این رقابت شرکت کنند. این کمپانی از متقاضیان می‌خواهد که به ماد‌های موتو زد به مانند یک اپ استور نگاه کنند و ببینند چه چیزی در آن بیشتر مورد نیاز خواهد بود، منتها با در نظر گرفتن اینکه به جای اپلیکیشن یک سخت افزار قرار است به این مجموعه اضافه شود.

مادهای گوشی Moto Z در واقع قاب‌هایی هستند که به قسمت پشتی گوشی متصل شده و امکانات جانبی و ویژه‌ای همچون دوربین، پروژکتور، باتری اضافه و ... را به این مدل از گوشی‌‌های موتورولا می‌افزایند.

برای ایده‌ی انتخاب شده، شرکت یک کیت توسعه‌ی موتو ماد به همراه یک گوشی موتو زد ارسال خواهد کرد تا آنچه را که طراح در ذهن خود داشته‌ به صورت عملی بسازد. ثبت ایده‌ها به صورت جهانی و بدون محدودیت خواهد بود و این فرصت تا پایان ۳۱ ژانویه ۲۰۱۷ ادامه خواهد داشت. فینالیست‌های این چالش پس از انتخاب شانس بازدید از مرکز اصلی کمپانی موتورولا واقع در شیکاگو را خواهند داشت و در این فاصله کمپین جمع آوری پول برای طرح‌های برگزیده در سایت Indiegogo شروع به کار کرده و صاحبان موتورولا قول تبلیغات برای آن را داده‌اند.

سرانجام طرح‌هایی که سرمایه‌ی لازم برای ساخت را کسب کرده باشند توسط فروشگاه‌های ورایزون به فروش خواهند رسید.

مسلماً ثبت ایده‌ها مستلزم آن است که مسئولان شرکت موتورولا را تحت تاثیر قرار دهند پس اگر ایده مناسب برای ساخت یک موتو ماد جدید دارید جزیئات و قوانین این چالش را از صفحه‌ی اصلی سایت Indiegogo مطالعه کنید.

تا به امروز تنها ۴ ماد برای گوشی موتو زد ساخته و به فروش می‌رسد؛ مدل offGRID Power Pack با قیمت ۵۹ دلار، بلندگوهای JBL SoundBoost با قیمت ۷۹ دلار، پروژکتور Insta-Share با قیمت ۲۹۹ دلار و دوربین Hasselblad True Zoom با قیمت ۲۹۹ دلار.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات