میزو رقیبی برای می میکس شیائومی عرضه می‌‌کند

یک‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویری از یک گوشی هوشمند بدون حاشیه و منتسب به کمپانی میزو در وب‌سایت ویبو منتشر شده است.
تبلیغات

شیائومی توانست با رونمایی گوشی Mi MIX توجه بسیاری را به خود جلب کند. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی بهره می‌برد که ۸۴.۶ درصد (برخلاف ادعای شیائومی مبنی بر ۹۱.۳ درصد بودن نسبت نمایشگر به بدنه) از بخش جلوی آن را فرا گرفته است. شیائومی فروش گوشی می میکس را از روز جمعه‌ی گذشته آغاز کرد و تنها ظرف ۱۰ ثانیه، موفق به فروش کل سری نخست از این گوشی شد.

همان طور که پیش‌بینی می‌شد، ظاهرا تولید‌کنندگان دیگر نیز در حال کار روی دستگاه‌هایی مشابه می میکس هستند. روز گذشته تصاویری از یک گوشی هوشمند در وب‌سایت ویبو منتشر شد که گفته می‌شود، توسط میزو ساخته شده است. واضح است که نسبت نمایشگر به بدنه‌ در این گوشی بالاتر از می میکس خواهد بود و انتظار می‌رود که این کمپانی در تاریخ ۴ آذر به صورت رسمی از گوشی یاد شده رونمایی کند.

گوشی بدون حاشیه میزو

اگر این تصاویر واقعی باشند، در این صورت به نظر می‌رسد که میزو موفق به ساخت گوشی هوشمندی شده‌ است که برخلاف می‌ میکس، فاقد هر گونه حاشیه است، چرا که دستگاه تولید شده توسط شیائومی، در بخش پایین نمایشگر دارای حاشیه است. حسگر اثر انگشت (احتمالا حسگر اولتراسونیک کوالکام) در داخل محافظ شیشه‌ی گوشی قرار گرفته است. پیش از این شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه نسل بعدی آیفون به چنین قابلیتی مجهز شده و بخش جلوی آن فاقد هرگونه کلید سخت‌افزاری خواهد بود.

گوشی بدون حاشیه میزو

میزو پیش از این اعلام کرده بود که به زودی "محصول غیر منتظره‌ای از راه خواهد رسید"، شاید محصول یاد شده، همان گوشی بدون حاشیه‌ی این کمپانی چینی باشد.

تیزر میزو
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات