نگاه نزدیک ویدئویی زومیت به هواوی میت 9 و میت 9 پورشه دیزاین

جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
روز گذشته هواوی گوشی‌های میت 9 و نسخه‌ی پورشه دیزاین آن را در خلال یک کنفرانس اختصاصی معرفی کرد.
تبلیغات

همان طور که می‌دانید، هواوی روز گذشته و در طی یک مراسم اختصاصی که در شهر مونیخ آلمان برگزار شد، از گوشی‌های میت 9 و میت 9 پورشه دیزاین رونمایی کرد. نماینده‌ی زومیت با حضور در این رویداد، نگاه نزدیکی به این گوشی‌ها داشته است، 

دانلود 360P  |   دانلود 720P

گوشی‌های جدید هواوی از مشخصات سخت‌افزاری تقریبا یکسانی بهره می‌برند، علاوه بر این، طراحی ظاهری و جنس بدنه‌ی آن‌ها نیز یکسان است. بدنه‌ی هر دو گوشی فلزی بوده و ضخامت بسیار باریکی دارند، علاوه‌بر این پردازنده‌ی به کار رفته در آن‌ها نیز یکسان بوده و کرین ۹۶۰ است. هواوی گوشی میت ۹ را به یک نمایشگر ۵.۹ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی مجهز کرده است. حافظه‌ی رم این گوشی ۴ گیگابایت است و حافظه‌ی داخلی آن نیز ۶۴ گیگابایت بوده و امکان ارتقای آن از طریق درگاه میکرو‌‌اس‌دی فراهم شده است. هر دوی این گوشی‌ها از یک باتری بزرگ با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برند. 

هواوی در هر دو گوشی از دوربینی دوگانه بهره برده است. یکی از حسگرهای این دوربین مونوکروم یا سیاه و سفید بوده و ۲۰ مگاپیکسلی است و دیگری ۱۲ مگاپیکسلی با f/2.2 بوده و تصاویر را رنگی ثبت می‌کند. هواوی با این گوشی‌ها نوید کیفیت تصاویر بسیار بالا را با همکاری لایکا می‌دهد. دوربین یاد شده، زوم هیبریدی ۳ برابری نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد که یک مزیت به حساب می‌آید.

اما نسخه‌ی پورشه دیزاین این گوشی از یک نمایشگر خمیده با ابعاد ۵.۵ اینچ و روزولوشن QHD بهره می‌برد. در این گوشی از حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی استفاده شده است و حافظه‌ی داخلی آن ۲۵۶ گیگابایت است، اما درگاهی برای ارتقای این حافظه وجود ندارد. هواوی برای دو گوشی میت ۹ و میت ۹ پورشه دیزاین، به ترتیب برچسب قیمتی ۷۷۵ و ۱۵۰۰ دلاری را در نظر گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات