وان پلاس 3T با اسنپدراگون 821 عرضه می‌شود

شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعات حاکی است که وان پلاس 3T با پردازنده اسنپدراگون 821 تا ۱۰ روز دیگر به بازار عرضه می‌شود.
تبلیغات

وان‌پلاس۳ در حال حاضر گوشی پرچمدار شرکت چینی وان‌پلاس است. این شرکت تازه چند سالی است که در زمینه تولید گوشی‌های تلفن همراه فعالیت می‌کند و با ارائه گوشی وان‌پلاس ۱، خود را به بازارهای بین‌المللی گوشی‌های هوشمند معرفی کرده است. از آن زمان تاکنون، اگرچه این شرکت روز به روز قدرتمندتر شده و به خاطر محصولات خوبش مورد ستایش قرار گرفته است، اما گاهی اوقات نیز به دلیل ترفندهایی که برای بازاریابی به کار برده، نکوهش و انتقاد ناظران بازار فناوری را برانگیخته است. به هر حال در این مدت، تلاش این شرکت معطوف به حفظ سهم بازار خود بوده است و در همین مدت زمان توانسته به یکی از برندهای مطرح بازار گوشی‌های هوشمند تبدیل شود. همانطور که می‌دانید وان‌پلاس۳، پرچمدار فعلی این شرکت است که در ابتدای سال جاری به بازار عرضه شده و همچنان عملکرد خوبی نسبت به سایر گوشی‌های پرچم‌دار دارد. به همین دلیل ارائه محصولی جدید به بازار از طرف وان‌پلاس، کمی از هیجان بازار نسبت به آن، کاسته است. 

در واقع، این شرکت در تلاش است که یک پرچمدار کاملا جدید را با اندکی تغییرات در تجهیزات داخلی به بازار ارائه کند. با این کار، وان‌پلاس قصد دارد، حضور مستمر خود را در بازار تا زمان ارائه وان‌پلاس۴ که مجهز به پردازشگر اسنپدراگون ۸۳۰ است، حفظ کند. وان‌پلاس۴ در سال آینده میلادی به بازار ارائه می‌شود. بر اساس شایعات، نام دستگاه جدیدی که این شرکت در سال جاری به بازار عرضه خواهد کرد، وان‌پلاس 3T، خواهد بود. اخبار درز کرده طی هفته گذشته، برخی از ویژگی‌های این گوشی را گزارش می‌کنند. بر اساس آخرین خبرها، این گوشی را وان‌پلاس در چهاردهم ماه جاری میلادی به بازار عرضه خواهد کرد. اگرچه، راه مناسبی برای تایید این شایعات وجود ندارد، اما با توجه به اینکه شایعات درباره این دستگاه زیاد شده می‌توان نتیجه گرفت که احتمالا وان‌پلاس 3 تی، همین روزها معرفی خواهد شد.

انتظار می‌رود گوشی وان‌پلاس جدید دارای صفحه‌نمایش ۵/۵ اینچی اپتیک امولد (Optic AMOLED) با رزولوشن ۱۰۸۰p  باشد که برای اولین بار در وان‌پلاس۳ مشاهده شد. انتظار می‌رود این دستگاه در دو مدل با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی ارائه شود اما هر دو مدل دارای رم ۶ گیگابایتی خواهند بود. تفاوت عمده این گوشی با وان‌پلاس۳ در چیپست آن است. تراشه پردازشی این دستگاه به اسنپدراگون ۸۲۱ ارتقا یافته است. همچنین دوربین اصلی آن دارای سنسور سونی IMX398 است که در گوشی‌های اوپو آر 9 اس و اوپو آر 9 اس‌پلاس به کار گرفته شده است. برخلاف وان‌پلاس۳، محصول جدید این شرکت از اندروید ۷ نوقا به صورت پیش‌فرض بهره می‌برد. قیمت وان‌پلاس۳ تی، بر اساس اخبار منتشر شده ۸۰ دلار بیشتر از وان‌پلاس۳ است و با قیمت ۴۷۹ دلار عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات