ولوو برترین سدان خود S90 را معرفی می کند

شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت خودروسازی ولوو دومین خودروی لوکس‌ سدان خود را در روز چهارشنبه به نمایش درخواهد آورد.
تبلیغات

شرکت ولوو مدل S90 را به همراه مدل جدید XC90 در ماه مارس به نمایش خواهد گذاشت. ناگفته پیداست که این کمپانی از عدد ۹۰ در  بزرگترین و لوکس‌ترین مدل‌های خود بهره می‌گیرد.

هدف ولوو از ساخت این خودرو جذب مشتریان چینی بوده و به همین منظور در نظر دارد تا خط تولید این خودرو را نیز در همان کشور راه‌اندازی کند. رونمایی از مدل S90 با خبر تولید این خودرو در چین و ارسال آن به آمریکا مصادف شده است.

اولین چیزی که در S90 جلب توجه می‌کند، حذف صندلی سرنشین جلویی در این خودرو است که ولوو یک کنسول جدید برای جایگزینی آن در نظر گرفته است. از این فضای جدید برای سرگرمی و کنترل تجهیزات رفاهی خودرو و نوعی فضای کاری برای راننده استفاده می‌شود.

ولوو

دومین چیزی که نظر شما را به خود جلب خواهد کرد، کیفیت بالای مواد استفاده شده در کابین خودرو است و از تجهیزات لوکسی که به آن افزوده شده است، می‌توان به میز‌های تاشو، یخچال مجهز به محل قرار گیری برای لیوان و بطری، گرمکن و سردکن فنجان، لیوان‌های کریستالی دست‌ساز سوئیسی با برند مشهور Orrefors اشاره کرد.

ولوو

این خودرو از پیشرانه‌ی T8 ولوو که هیبرید پلاگین مجهز به تویین توربو است، بهره می‌برد. این پیشرانه قدرتی معادل ۴۱۰ اسب بخار را برای S90 به ارمغان می‌آورد.

ولوو هنوز راجع به قیمت این خودرو در آمریکا اطلاعی نداده است ولی با توجه به قیمت مدل XC90 و این که خودروی مذکور در چین ساخته خواهد شد، پیش‌بینی می‌شود که قیمت پایه‌ی این خودرو از ۱۰۶هزار دلار شروع شود.

S90 قرار است که ۱۹ نوامبر امسال (۲۸ آبان) در نمایشگاه خودروی گوانژو به نمایش گذاشته شود. ولوو همچنین قصد دارد تا S90 مخصوص بازار چین را نیز در این نمایشگاه به نمایش بگذارد که این مدل با کمی تفاوت نسبت به مدل ویژه‌ی آن عرضه می‌شود.

ولوو
ولوو
ولوو
ولوو
ولوو
ولوو
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات