دل ویدیویی از محصول جدیدش برای رقابت با سرفیس استودیو منتشر کرد

شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از رونمایی مایکروسافت از سرفیس استودیو، دل ویدیویی را از آل این وان خود که رقیبی برای محصول مایکروسافت است، منتشر کرد.
تبلیغات

مایکروسافت اوایل آبان ماه طی مراسمی از محصول جدید سخت‌افزاری خود با نام سرفیس استودیو رونمایی کرد که یک آل این وان کاربردی برای طراحان است. کمپانی دل نیز در هفته‌ای که گذشت طی کنفرانس Adobe Max که در سن دیگو برگزار شد، تیزری ویدیویی را از محصول جدید خود که یک آل این وان بوده و می‌توان آن را رقیبی برای سرفیس استودیوی مایکروسافت خواند، منتشر کرد.

براساس اطلاعات برگرفته از توییت‌های منتشر شده در ارتباط با این محصول، به نظر می‌رسد نام این محصول SurfaceProArt باشد. در تیزر مورد نظر اشاره‌ای به مشخصات فنی و قیمت این محصول نشده، حال آنکه براساس اطلاعات موجود در ویدیو به نظر می‌رسد سرفیس پرو آرت از وجود دو نمایشگر بهره برده و کلیدی چرخان نظیر سرفیس استودیوی مایکروسافت نیز روی آن تعبیه شده است. دل با انتشار توییتی تایید کرده که این محصول در جریان برگزاری CES 2017 در لاس‌وگاس رونمایی خواهد شد. به نظر می‌رسد دل این محصول را از سال ۲۰۱۴ میلادی در دست توسعه داشته است.

تری میرسون پس از آنکه مایکروسافت کنترلر جدید چرخان خود را در کنار سرفیس استودیو رونمایی کرد، از این موضوع پرده برداشت که ردموندی‌ها اجازه‌ی استفاده از این ماژول جدید را که با در نظر گرفتن طراحان روی محصول خود قرار داده، به شرکای سخت‌افزاری خود خواهد داد. همانطور که در ویدیو نیز می‌توان مشاهده کرد، محصول دل از قلم نیز پشتیبانی می‌کند و این موضوع بیشتر به دلیل بهره‌گیری از نمایشگر دوم در پایین نمایشگر اصلی است.

SurfaceProArt

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات