شیائومی برای تست نسخه آزمایشی سیستم عامل MIUI 8 از کاربران کمک می‌گیرد

پنج‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
نسخه‌ی آزمایشی رابط کاربری جدید شیائومی ، MIUI 8، مبتنی بر اندروید نوقا، هم‌اکنون آماده شده و شیائومی به دنبال کاربرانی برای تست این نسخه از سیستم‌عامل خود است.
تبلیغات

شیائومی از جمله کمپانی‌هایی نیست که آپدیت‌های اندروید را با سرعت برای گوشی‌های هوشمند خود عرضه کند و در واقع این شرکت در بازه‌های زمانی مشخصی، رابط کاربری MIUI را بروزرسانی می‌کند؛ اما با این وجود باز هم بسیاری از محصولات شیائومی مدت‌ زیادی همچنان بر پایه‌ی اندروید ۴.۴ کیت‌کت کار می‌کردند. شرکت مورد بحث سپس به سمت اندروید ۵.۱ آب‌نبات چوبی رفت و پس از آن با سرعتی بیشتر، آپدیت اندروید ۶.۰ مارشمالو را روی MIUI اعمال کرد. شیائومی مدتی قبل تائید کرد کار روی بروزرسانی اندروید ۷.۰ نوقا را آغاز کرده است و به نظر می‌رسد این آپدیت به‌زودی منتشر شود. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.

شیائومی به دنبال کاربرانی است تا رابط کاربری جدید MIUI 8 (بر پایه‌ی اندروید نوقا) را تست کنند. این شرکت به‌طور خاص به دنبال کسانی است که از مدل بین‌المللی گوشی‌های هوشمند شیائومی می ۵، شیائومی می‌مکس یا شیائومی ردمی ۳ اس/پرایم استفاده می‌کنند. با توجه به این موضوع می‌توان دریافت که نسخه‌ی آزمایشی اندروید ۷.۰ نوقا هم‌اکنون برای این محصولات آماده‌ شده است و به‌احتمال زیاد نسخه‌ی نهایی آن نیز منتشر خواهد شد. اگر یکی از دارندگان سه گوشی هوشمند یادشده هستید و قصد دارید رابط کاربری جدید شیائومی را پیش از دیگران روی دستگاه خود داشته باشید، می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید. پس از ثبت‌نام در این برنامه‌ی آزمایشی و در صورتی که انتخاب شوید، شرکت مورد بحث از طریق پیام‌خصوصی با شما ارتباط برقرار خواهد کرد. البته فراموش نکنید برای ثبت‌نام در این برنامه، نیاز به یک حساب کاربری MIUI خواهید داشت. همچنین در نظر داشته باشید که امکان ثبت‌نام در این برنامه به زودی غیرفعال خواهد شد و اگر علاقمند به ثبت‌نام هستید بهتر است هر چه زودتر نسبت به انجام این‌کار اقدام کنید.

شیائومی در مورد رابط کاربری MIUI 8 که بر پایه‌ی اندروید ۷.۰ نوقا توسعه داد شده است، اطلاعات چندانی ارائه نمی‌کند ولی این را می‌دانیم که به زودی شاهد انتشار این آپدیت خواهیم بود. انتظار می‌رود تغییرات زیادی در MIUI 8 اعمال شده باشد و شرکت مورد اشاره مطمئنا یکسری از امکانات اختصاصی را در این آپدیت قرار خواهد داد. بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که بخش نوتیفیکیشن در MIUI 8 کاربردی‌تر شود. علاوه بر این، امکانات بهتری برای باتری محصولات مجهز به سیستم‌عامل جدید شیائومی در نظر گرفته خواهد شد. امکان دارد رابط کاربری جدید MIUI تفاوت چندانی با رابط کاربری اصلی اندروید ۷.۰ نوقا نداشته باشد. البته MIUI 8 مدتی است در دسترس قرار دارد ولی باید ببینیم بروزرسانی اندروید ۷.۰ روی این رابط کاربری، چه امکانات و ویژگی‌هایی به آن اضافه خواهد کرد.

miui 8

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات