میزو پرو 6 پلاس رونمایی شد: پردازنده اکسینوس 8890، صفحه نمایش QHD امولد و ویژگی Always On

چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
مطالعه 4 دقیقه
جدیدترین پرچم‌دار میزو که میزو پرو 6 پلاس نام دارد، مجهز به تراشه اکسینوس ۸۸۹۰ سامسونگ و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است.
تبلیغات

امسال میزو توانسته است محصولات جدیدی معرفی کند؛ اما باید گفت این محصولات آن‌چنان از جذابیت خاصی برخوردار نیستند. البته این کمپانی قصد دارد با عرضه گوشی جدید میزو پرو 6 پلاس این رویه را تغییر دهد.

کمپانی میزو درنهایت از جدیدترین پرچم‌دار خود رونمایی کرده است که با توجه به امکاناتی که دارد، می‌تواند نظر کاربران را به خود جلب کند.

میزو پرو 6 پلاس درواقع نمونه قدرتمندتر میزو پرو 6 است که اوایل سال ۲۰۱۶ معرفی شده بود. در این تلفن هوشمند از تراشه ساخت سامسونگ به نام اکسینوس ۸۸۹۰ استفاده ‌شده است که در گوشی‌هایی مانند گلکسی اس 7 و اس 7 اج به کار رفته بود.

تقریبا همه از قدرت تراشه اکسینوس ۸۸۹۰ آگاه هستند و برای طرفداران محصولات میزو نیز بسیار خوشایند خواهد بود که بتوانند گوشی ساخت میزو را  که دارای این تراشه است، خریداری کنند. در کنار پردازنده ۸ هسته‌ای که روی این تراشه قرار دارد، از پردازنده گرافیکی ۱۲ هسته‌ای Mali-T880 MP12 استفاده ‌شده است که می‌تواند نیازهای کاربران را برآورده کند.

جالب است بدانید در طول کنفرانس رونمایی از میزو پرو 6 پلاس در حدود ۳۰ دقیقه بازی NBA2K16 اجرا شد و دمای این گوشی تنها به ۴۲.۶ درجه سلسیوس رسید. این در حالی است که در آزمایشی مشابه، دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ به دمای ۴۷.۷ درجه سلسیوس رسیده بود.

میزو پرو 6 پلاس

محصول جدید میزو دارای نمایشگر بسیار شفاف و زیبایی است. در این گوشی از نمایشگر امولد با ابعاد ۵.۷ اینچ استفاده شده که دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. در این نمایشگر از صفحه همیشه فعال (Always On Display) نیز استفاده شده است که اطلاعات مورد نیاز کاربر را، بدون آنکه نیاز به روشن کردن صفحه داشته باشد، نشان می‌دهد.

میزو پرو 6 پلاس

دوربین  میزو پرو 6 پلاس نیز عالی است؛ این تلفن هوشمند در پشت خود دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است که از سنسور IMx386 سونی استفاده می‌کند. از دیگر مشخصات این دوربین بهره بردن از لنز 6P، فوکوس لیزری، PDAF، رینگ فلش و OIS چهار محوره است.

در ادامه می‌توانید تصاویر گرفته‌شده با گوشی میزو پرو 6 پلاس و آیفون 7 را مقایسه کنید:

میزو پرو 6 پلاس
میزو پرو 6 پلاس
میزو پرو 6 پلاس

میزو همیشه سعی کرده است دکمه خانه محصولاتش دارای چند قابلیت باشد. جدا از اینکه در این دکمه از یک حسگر اسکنر اثرانگشت استفاده ‌شده است که در تنها ۰.۱۵ ثانیه می‌تواند گوشی را آنلاک کند؛ سنسور سنجش ضربان قلب نیز  روی این دکمه قرار دارد که می‌تواند ضربان قلب شما را در ۵ ثانیه مشخص کند و در نمایشگر نشان دهد.

بر روی این گوشی از تکنولوژی Hi-Fi نیز استفاده شده است تا کاربران بتوانند از شنیدن موسیقی باکیفیت لذت ببرند. از دیگر امکانات میزو پرو 6 پلاس می‌توان به Wi-Fi، بلوتوث، جی‌پی‌اس و چیپ NFC اشاره کرد.

میزو پرو 6 پلاس

درون میزو پرو 6 پلاس که تنها ۷.۳ میلی‌متر ضخامت دارد، یک باتری با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی‌آمپر کار گذاشته ‌شده است که به لطف شارژ 8V/ 3A می‌توان در تنها ۳۰ دقیقه، ۶۰ درصد از ظرفیت باتری را شارژ کرد.

گوشی میزو پرو 6 پلاس در مدل‌های مختلف عرضه خواهد شد. ارزان‌ترین مدل که قیمتی معادل ۴۳۵ دلار دارد، دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است و  پردازنده آن به فرکانس ۲ گیگاهرتز آندرکلاک شده است.

میزو پرو 6 پلاس

شما می‌توانید با پرداخت ۴۵ دلار بیشتر، قدرتمندترین مدل میزو پرو 6 پلاس را با قیمت ۴۸۰ دلار خریداری کنید. این مدل دارای ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده‌ای با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز خواهد بود.

مانند میزو ایکس، میزو پرو 6 پلاس نیز قرار است از ۱۸ آذر در دسترس خریداران قرار گیرد. این تلفن هوشمند دارای ۳ رنگ‌بندی خواهد بود که شامل طلایی، نقره‌ای و خاکستری است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات