سونی آپدیت اندروید 7 نوقا را برای اکسپریا ایکس پرفورمنس عرضه کرد

چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
بروزرسانی اندروید 7.0 نوقا هم‌اکنون به‌صورت OTA برای گوشی اکسپریا ایکس پرفورمنس عرضه شده است.
تبلیغات

به‌تازگی سونی اقدام به عرضه بروزرسانی سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا برای گوشی محبوب اکسپریا ایکس پرفورمنس کرده است. این اولین گوشی از سری اکسپریا خواهد بود که سیستم‌عامل جدید گوگل را به‌صورت OTA دریافت می‌کند.

گفته می‌شود عرضه این آپدیت هم‌اکنون در بعضی از نقاط دنیا آغاز شده است و همچنین مدل دو سیم کارته اکسپریا ایکس پرفورمنس بروزرسانی اندروید 7.0 نوقا را دریافت می‌کند.

این اطلاعات به‌صورت غیررسمی در بلاگ مختص به اکسپریا قرار گرفته است؛ اما به اینکه هم‌اکنون بروزرسانی جدید برای کدام‌یک از مناطق دنیا در دسترس است اشاره‌ای نمی‌شود.

در حال حاضر اکسپریا ایکس پرفورمنس آخرین گوشی هوشمندی است که بروزرسانی اندروید 7.0 نوقا را به‌صورت OTA دریافت می‌کند. این کار ابتدا با عرضه بروزرسانی برای گوشی 

الجی جی 5 توسط اپراتور تی موبایل در اوایل این هفته شروع شد و چند روز بعد صاحبان تلفن هوشمند اچ‌تی‌سی 10 توانستند آپدیت جدیدترین سیستم‌عامل گوگل را دریافت کنند.

سامسونگ نیز در حال آزمایش نسخه بتای اندروید نوقا برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج است. در صورتی که دارنده گوشی اکسپریا ایکس پرفورمنس هستید و بروزرسانی جدید را نصب کرده‌اید؛ نظر خود را در مورد تغییرات به وجود آمده با ما در میان بگذارید. آیا از آپدیت جدید راضی هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات