کالاهای خودرویی گران قیمت را بشناسید

چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
در این مقاله با لوازم خودرویی آشنا می‌شویم که به شدت گران هستند.
تبلیغات

اگر شخصی به یک برند خودرویی علاقه خیلی زیادی داشته باشد، به هر راهی برای نشان دادن و ابراز این علاقه متوسل خواهد شد. از طرفی خودروسازان نیز بسیار خوشحال می‌شوند اگر بتوانند کاری کنند که طرفدارانشان پول بیشتری به آن‌ها بدهند؛ بنابراین دست به تولید یک سری تولیدات با برند خودرویی خود می‌زنند. 

مسئله‌ی دیگری که در این میان به چشم می‌خورد این است که خودروسازان در هنگام انجام چنین کاری خیلی از کار اصلی خود دور می‌شوند. خودروسازان برای چنین محصولاتی قیمت‌های بسیار بالایی در نظر می‌گیرند، تنها به این خاطر که بر روی آن‌ها لوگوی اتومبیل وجود دارد. در اینجا با کلکسیونی از محصولات جانبی که بالاترین قیمت را دارند، آشنا خواهید شد.

گیره‌ی کاغذ لامبورگینی: ۱۷ دلار

لوازم خودرو

در مورد این محصول فقط قیمت آن نیست که عجیب است؛ این ست شامل تنها پنج عدد گیره‌ی کاغذ با نشان لامبورگینی است که هرکدام از آن‌ها برایتان ۳.۴ دلار آب می‌خورد. برای مقایسه باید بدانید که با مراجعه به وب‌سایت آمازون، می‌توانید یک بسته‌ی ۱۰۰۰ تایی گیره‌ی کاغذ را به قیمت ۱۱.۹۲ دلار خریداری کنید. درست است که گیره‌های دیگر موجود در بازار از نشان گاو خشمگین لامبورگینی بهره‌مند نیستند، اما می‌توانید تعداد بیشتری کاغذ را با آن‌ها نگه دارید و یادتان باشد؛ این دقیقا همان وظیفه‌ای است که یک گیره‌ی کاغذ باید انجام دهد.

دفتر یادداشت لکسوس: ۳۶.۷۵ دلار

لوازم خودرو

بیایید از این یکی بگذریم؛ واقعیت این است که هیچ شخص عاقلی ۳۶.۷۵ دلار برای یک دفتر سیمی هزینه نمی‌کند.

زیرسیگاری سرامیکی فراری: ۷۵ دلار

لوازم خودرو

زمانی که موضوع قیمت‌گذاری روی اجناس دارای برند خودرویی در میان باشد؛ فراری همواره بالاترین قیمت‌ها را  پیشنهاد می‌کند. گرچه قیمت این زیرسیگاری طوری است که یک شخص با درآمد متوسط نیز می‌تواند آن را خریداری کند، اما درک این مسئله که چرا باید خاکستر سیگار خود را روی برند محبوب خود خالی کنید، کمی سخت است.

شمع ترگوس بنتلی: ۸۵ دلار

لوازم خودرو

بنتلی برای توصیف این شمع از عبارات جالبی استفاده کرده است: «رایحه‌ی لایه‌های چرم، زعفران، فلفل سیاه، کندر و چوب که با وانیل و نعنای هندی مخلوط شده باشد.»

این دقیقا همان بوی ثروت و پول است؛ اما پیشنهاد ما این است که پول خود را صرف خرید این شمع نکنید و به‌جای آن یک شمع معمولی بخرید. 

زیردستی اداری آئودی: ۲۴۵.۹۵ دلار

لوازم خودرو

حالا به محصول ساده‌ای رسیدیم که فقط بی‌جهت گران‌قیمت است و چیزی نیست جز یک زیردستی اداری با نشان آئودی. این یک زیردستی ساده و زیبا است که در ساخت آن از همان چرم مورد استفاده در تودوزی خودروهای آئودی استفاده شده است. این زیردستی آن‌قدر جذاب است که شما را مجاب خواهد کرد آن را خریداری کنید و از شر گردوخاک جمع شده در زیر کیبورد خلاص شوید.

خودکار Laser Flex Pen پورشه دیزاین: ۵۳۰ دلار

لوازم خودرو

دقیقا به همان اندازه که دفتر یادداشت لکسوس قیمت بی‌جهت بالایی داشت؛ این قلم ساخت پورشه دیزاین نیز قیمت بی‌اندازه بالایی به‌عنوان یک وسیله نوشتن دارد. این قلم که البته بدنه‌ی انعطاف‌پذیر بیرونی آن از جنس فولاد ضد زنگ و با روش برش لیزری ساخته شده است؛ در هسته‌ی خود تنها یک خودکار ساچمه‌ای ساده را جای داده است. فقط به خاطر وجود نام پورشه دیزاین، داشتن این خودکار برای مالک آن ۵۳۰ دلار آب می‌خورد. می‌توانید به‌جای این خودکار یک خودکار بیک خریداری کنید و الباقی پول را برای گذراندن یک روز در پیست مسابقه هزینه کنید. 

سیستم صوتی پورشه دیزاین: ۳۵۰۰ دلار

لوازم خودرو

این سیستم صوتی یک محصول خاص پورشه دیزاین است که در ساخت آن از اجزای یک مافلر اگزوز، متعلق به پورشه 911 GT3 استفاده شده است. اما سؤال اینجا است که آیا واقعا باید ۳۵۰۰ دلار خرج کنید تا یک سیستم صوتی با ظاهر منبع اگزوز در خانه داشته باشید؟ با چنین پولی می‌توان سیستم‌های صوتی خیلی بهتری خریداری کرد یا حتی می‌توانید قطعات خیلی کاربردی‌تر و بهتری را برای پورشه‌ی خود خریداری کنید. این به تصمیم شما بستگی دارد.

فوتبال دستی آئودی: ۱۶ هزار و ۷۵۶ دلار

لوازم خودرو

فوتبال دستی تفریح جالبی است و وجود یکی از آن‌ها در هر جایی لازم است. اما قیمت این میز فوتبال دستی آئودی به اندازه‌ی بازسازی و تعمیرات کامل یک گاراژ هزینه دارد. با مبلغ این فوتبال دستی حتی می‌توانید یک آئودی کارکرده همراه با یک میز فوتبال دستی بدون برند خریداری کنید؛ البته با مبلغ ۱۶ هزار و ۷۵۶ دلار خیلی کارهای دیگر نیز می‌توان کرد. 

چمدان فیبر کربنی لامبورگینی: ۱۷ هزار و ۳۸۸ دلار

لوازم خودرو

این یک چمدان است که می‌توانید لباس‌های خود را برای یک سفر طولانی درون آن قرار دهید؛ البته با پول آن می‌توانید یک هوندا فیت خریداری کنید و به کسی پول بدهید تا وسایل و لباس‌هایتان را برایتان حمل کند. همچنین با خرید این چمدان ۱۴۷ لیتر فضا خواهید داشت در حالی که صندوق عقب هوندا ۱۶۴ لیتر فضا دارد. 

کت پشمی اتوره بوگاتی: ۱۳ هزار و ۱۹۳ دلار

لوازم خودرو

این یکی واقعا قیمت‌گذاری مسخره‌ای دارد گرچه نام برند اتوره بوگاتی لایف استایل را با خود یدک می‌کشد. شکی نیست که اگر یک بوگاتی ویرون در پارکینگ خود داشته باشید؛ می‌توانید این ۱۳ هزار دلار را هم برای داشتن این کت در کمد لباس‌های خود هزینه کنید. همچنین می‌توانید با پرداخت ۲۰ هزار دلار، این کت را از جنس چرم شترمرغ سفارش دهید. البته مالکان ویرون آن‌قدر هوشمند و دانا هستند که چنین کاری نکنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات