زد تی ای نام گوشی جدید خود را از کاربران می پرسد

چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
محصول جدید کمپانی زدتی‌ای که قرار است در رویداد CES 2017 رونمایی شود، توسط کاربران طراحی شده است.
تبلیغات

در حال حاضر زدتی‌ای محصول جدیدی در دست ساخت دارد که گفته می‌شود قرار است در نمایشگاه CES 2017 از آن رونمایی کند. این محصول که با لقب پروژه CSX شناخته می‌شود هنوز نامی برای آن انتخاب نشده و به نظر می‌رسد انتخاب نامی مناسب برای محصول جدید زدتی‌ای، تبدیل به یک چالش برای این کمپانی شده است.

محصول جدید زد‌تی‌ای درواقع برگرفته از جمع‌سپاری کاربران است و طراحی جالبی دارد. در این محصول از تکنولوژی اسکن عنبیه چشم استفاده شده است تا کاربران بتوانند بدون استفاده از دستانشان از تلفن هوشمند خود استفاده کنند. همچنین قابلیت تقسیم صفحه‌نمایش نیز در محصول جدید زدتی‌ای به کار رفته است.

در هر صورت نامی که برای این پروژه انتخاب شده است، متناسب با طراحی زیبا و قابلیت‌های جالب آن نیست. به همین منظور زدتی‌ای از کاربران خواسته است نام مناسبی برای گوشی هوشمند جدید این کمپانی انتخاب کنند. اکثر نام‌های پیشنهادی کاربران بر قابلیت ردیابی چشم تمرکز دارند.

طبق اطلاعاتی که در سایت زدتی‌ای قرار دارد؛ در حال حاضر نام Enki که توسط طراحان اصلی گوشی انتخاب شده است، در صدر قرار دارد. Gecko توانسته است جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد و جایگاه سوم به نام HORUS متعلق است.

این نظرسنجی تا ۱۵ آذر ادامه خواهد داشت و برنده قرار است کارت هدیه ۲۵۰ دلاری جایزه بگیرد. در صورتی که نام مناسبی برای محصول جدید زدتی‌ای در نظر دارید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت این کمپانی، نظر خود را اعلام کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات