قیمت گوشی میزو ام 5 نوت فاش شد

سه‌شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ام 5 نوت جدیدترین محصول شرکت میزو به شمار می‌رود و ظاهرا قرار است در مدل‌های مختلف با رم و حافظه داخلی به بازار عرضه شود.
تبلیغات

روز گذشته میزو تیزرهایی را منتشر کرد که زمان رونمایی از گوشی ام 5 نوت را مشخص می‌کردند. محصول جدید میزو که ۱۶ آذر رونمایی خواهد شد، قرار است جانشین ام 3 نوت باشد. جالب است بدانید در تصاویر تیزر نیز تصویر ام 3 نوت به چشم می‌خورد.

با در نظر گرفتن اطلاعات منتشرشده از ام 5 نوت در سایت تنا، می‌دانیم این تلفن هوشمند قرار است در دو مدل عرضه شود و همچنین دارای سه گزینه مختلف حافظه رم و حافظه داخلی باشد. انتظار می‌رود در کنار مدل معمولی ام 5 نوت، یک مدل دیگر هم وجود داشته باشد که از بدنه تمام فلزی برخوردار است.

اطلاعات جدیدی که از محصول جدید میزو منتشر شده است، نه‌تنها مدل دوم را تائید می‌کند بلکه قیمت نسخه‌های ۱۶ گیگابایتی را نیز فاش کرده است. نسخه معمولی میزو ام 5 نوت که دارای حافظه ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایتی است، معادل ۱۴۵ دلار آمریکا قیمت دارد و ام 5 نوت متال ۱۶ گیگابایتی با قیمتی معادل ۱۵۹ دلار آمریکا عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود گوشی میزو ام 5 نوت دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی باشد و از رزولوشن فول اچ‌دی بهره ببرد. این دستگاه دارای ۱۷۵ گرم وزن و ابعاد ۱۵۳.۶ در ۷۵.۸ در ۸.۱۵ میلی‌متر است و از باتری با ظرفیت بالای ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند.

در زیر قاب ام 5 نوت قرار است از یک تراشه هلیو پی ۱۰ استفاده شود که دارای پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز است. این گوشی دارای ۳ گزینه مختلف فضای داخلی و رم است. مدل اول دارای ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است. مدل دوم از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و مدل آخر که از دیگر مدل‌ها قدرتمندتر است، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

هر سه مدل دارای درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی هستند و از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برند.

اگر علاقه‌مند به محصولات میزو هستید، باید تا سه‌شنبه هفته آینده صبر کنید تا جدیدترین گوشی میزو به نام میزو ام 5 نوت رونمایی شود.

در بخش محصولات زومیت می‌توانید علاوه بر مشخصات فنی، قیمت روز گوشی های مختلف را مشاهده و از طریق فهرست کامل فروشندگان آن و با مقایسه‌ قیمت‌ها خریدی ارزان داشته باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات