IMAX محتوای واقعیت مجازی تولید خواهد کرد

چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
IMAX برای تولید محتوای واقعیت مجازی باکیفیت توانسته است از کمپانی‌های بزرگی مانند ایسر، پنجاه میلیون دلار بودجه جمع‌آوری کند.
تبلیغات

باید قبول کرد اگر IMAX بخواهد در زمینه ساخت محتوای واقعیت مجازی فعالیت کند، نیاز به بودجه مناسب خواهد داشت. خوشبختانه این مشکل نیز حل شده است زیرا این کمپانی توانسته در فاز اول خود برای ساخت محتوای باکیفیت واقعیت مجازی، پنجاه میلیون دلار بودجه جمع کند.

کمپانی IMAX قصد دارد با این بودجه، حداقل ۲۵ محتوا برای پلتفرم‌های مختلف بسازد؛ در میان این پلتفرم‌ها می‌توان به IMAX VR نیز اشاره کرد.

در میان کمپانی‌هایی که به IMAX کمک کرده‌اند می‌توان ایسر را مشاهده کرد؛ که البته چندان هم دور از انتظار نبود زیرا دو کمپانی در Starbreeze شریک هستند.

باید گفت چنین بودجه‌ای برای یک تکنولوژی بسیار جوان، فوق‌العاده زیاد است؛ اما IMAX با قدرت وارد این عرصه شده و در حال حاضر مراکز IMAX VR بسیاری را در ایالات‌متحده و بریتانیا گشوده است.

بی‌شک این مراکز نیاز به محتوای باکیفیت بسیاری خواهند داشت تا بتوانند به سود قابل توجهی برسند. IMAX از این موضوع آگاه است و قصد دارد در زمینه تولید محتوای واقعیت مجازی پیشگام شود.

در حال حاضر باید صبر کرد و دید آیا IMAX می‌تواند در تولید محتوای واقعیت مجازی استاندارد جدیدی تعریف کند یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات