تصاویری از زوک اج لنوو فاش شد

دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
زوک اج لنوو که در واقع پرچمدار زوک به عنوان زیربرند لنوو به شمار می‌رود با صفحه نمایش بدون حاشیه‌ی خود در روزهای گذشته توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.
تبلیغات

زوک اج لنوو یکی از گوشی‌های هوشمندی است که با وجود اینکه معرفی نشده، اما شایعات زیادی در مورد آن منتشر شده است. این گوشی به تازگی در بنچمارک انتوتو رویت شده که نشان از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ برای این گوشی داشت. اما امروز شاهد فاش شدن تصاویر بیشتر از این گوشی بدون حاشیه توسط قائم مقام مدیرعامل لنوو هستیم.

این تصویر پنل جلو و عقب گوشی را نشان می‌دهد که شاهد حاشیه‌های بسیار کم در طرفین و البته بالا و پایین گوشی در آن‌ها هستیم که باعث شباهت گوشی به می‌میکس شیائومی شده است. البته این گوشی در بخش بالای صفحه نمایش دارای حاشیه‌ی نسبتا کمی است که در آن دوربین ثانویه را برخلاف میکس مشاهده می‌کنیم.

همچنین در این تصویر نام دستگاه روی جعبه مشاهده می‌شود که نام زوک اج را برای این دستگاه تایید می‌کند. انتظار می‌رود این دستگاه به همراه ۶ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و اندروید ۷ روانه‌ی بازار شود.

همچنین این دستگاه صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی خواهد داشت. با توجه به تصاویر فاش شده انتظار می‌رود این گوشی به زودی معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات