میزو Blue Charm X را ۱۰ آذرماه رونمایی می‌کند

یک‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از افشای تصاویر و اطلاعاتی از Blue Charm X میزو، به نظر می‌رسد این گوشی در کنار M5 Note، دهم آذرماه رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

در طول هفته‌های اخیر اطلاعات و تصاویر متعددی از گوشی هوشمند جدید میزو فاش شده است که نشان از نزدیک بودن رونمایی از محصول جدید کمپانی چینی دارد. به نظر می‌رسد میزو گوشی هوشمند جدید خود، Blue Charm X را روز چهارشنبه ۱۰ آذرماه رونمایی خواهد کرد. البته این تنها گوشی هوشمندی نیست که در ۳۰ نوامبر یا ۱۰ آذرماه رونمایی می‌شود؛ بلکه اطلاعات موجود، رونمایی از M5 Note را هم نوید می‌دهند. بر اساس اطلاعات فعلی، این گوشی هوشمند با بهره‌گیری از تراشه‌ی هلیو ایکس ۲۰ مدیاتک راهی بازار خواهد شد. تصاویر فاش شده نشان از این دارند که محصول جدید میزو تشابه زیادی به Honor 8 هواوی دارد.

از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند باید به حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و احتمالا دوربین دوگانه در پشت اشاره کرد. با توجه به پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی LTE از نوع Cat.6 این گوشی هوشمند قادر است به سرعت دانلود ۳۰۰ مگابیت در هر ثانیه برسد. بنا بر شنیده‌ها، این گوشی هوشمند با قیمت ۲۸۹ دلار و با بهره‌گیری از اندروید ۷ راهی بازار خواهد شد.

ساعاتی پیش نمونه تصاویر منتسب به Meizu 3X نیز فاش شد که به نظر می‌رسد متعلق به Blue Charm X است. با توجه به اطلاعات فایل EXIF این تصاویر، لنز دوربینی که برای ثبت تصاویر از آن استفاده شده است، دیافراگم f/۲.۰ دارد. وب‌سایت چینی My Drivers، این تصاویر را در کنار تصاویر ثبت‌شده با آنر ۸ منتشر کرده است.

تصاویر ثبت شده با Meizu Blue Charm X

نظر شما در مورد تصاویر ثبت‌شده با استفاده از این گوشی هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات