اینستاگرام تهیه اسکرین شات از پیام‌های دایرکت را به فرستنده اطلاع می‌دهد

دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
در آپدیت جدید اینستاگرام، قابلیت جدیدی اضافه شده است که بر اساس آن گرفتن اسکرین‌شات از پیام‌های دایرکت را به فرستنده‌ اطلاع می‌دهد
تبلیغات

در آخرین آپدیت اینستاگرام، علاوه بر قابلیت ارسال پیام‌های تصویری و ویدیویی خود تخریب که پس از مشاهده مخاطب به‌صورت خودکار پاک می‌شوند؛ ویژگی دیگری برای اطلاع فرستندگان پیام‌های خصوصی در نظر گرفته شده است.با این ویژگی، اگر کاربری یکی از این پیام‌های ناپدید شونده را به شکل دایرکت ارسال کند و گیرنده در حین مشاهده و پیش از پاک شدن خودکار پیام، یک اسکرین‌شات  از آن بگیرید؛ اینستاگرام با ارسال یک نوتیفیکیشن، فرستنده را  مطلع می‌کند.

به‌راحتی می‌توان متوجه شد این قابلیت، مشابه ویژگی است که اپلیکیشن اسنپ‌چت پیش‌تر برای کاربران خود فراهم کرده بود و آن‌ها را از تهیه‌ی تصاویر از پیام‌هایشان مطلع می‌ساخت.

این اولین باری نیست که اینستاگرام از امکانات Snapchat تقلید می‌کند؛ بخش استوری Insatgram و تعدادی از بروزرسانی‌های مشابه، نمونه‌هایی از این موارد هستند.

در ضمن اگر از مطالب ارسال‌شده‌ در Feed اینستاگرام اسکرین‌شات بگیرید، اینستاگرام در همان لحظه پیامی با این عنوان که می‌توانید این تصویر را با دوستانتان به اشتراک بگذارید، برایتان نمایش خواهد داد.

نظر شما در مورد امکانات و ویژگی‌های جدید اینستاگرام چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات