ال جی جی 6 به باتری قابل تعویض مجهز می‌شود

شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که گفته می‌شود ال‌جی جی 6 با جی 5 تفاوت دارد، اما همچنان قرار است به باتری قابل تعویض مجهز شود.
تبلیغات

معمولا کم پیش می‌آید ال‌جی در نسل‌های مختلف پرچم‌داران خود از یک سبک طراحی تکراری استفاده کند. در حالی که گوشی G5 به‌عنوان یک محصول ماژولار جذابیت‌های خاص خودش را دارد، اما ال‌جی با معرفی V20 نشان داد قصد دارد از این طراحی فاصله بگیرد. اما گفته می‌شود G6 یکی از قابلیت‌های خوب جی 5 و وی 20 را همراه خواهد داشت. قرار است این گوشی باتری قابل تعویض داشته باشد.

به گفته‌ی وب‌سایت کره‌ای The Korea Herald، ال‌جی به این دلیل به سمت باتری‌های قابل تعویض رفته است، که بتواند موضوع ایمنی و مشکلات احتمالی بعدی را رعایت کند. البته نمی‌توان منکر مشکلات باتری‌های قابل تعویض شد، ولی حداقل تعویض آن‌ها، بهتر از فراخوانی تمامی گوشی‌های فروخته شده است!

Korea Herald پیش‌تر شایعاتی درباره‌ی تجهیز جی 6 ال جی به اسکنر عنبیه چشم منتشر کرده بود که دو برابر دوربین جلوی این گوشی است. ضمن اینکه گفته می‌شود سیستم پرداخت موبایلی ال‌جی به نام G Pay - که سال آینده معرفی می‌شود - نیز روی جی 6 استفاده خواهد شد.

علاوه بر این، قرار است جی 6 ال‌جی عملکردهای جدیدی داشته باشد که پیش از این هیچ‌کدام از گوشی‌های قبلی این غول کره‌ای نداشته است. البته هنوز مشخص نیست این ویژگی‌ها چه مواردی خواهند بود.

عدم موفقیت تجاری جی 5 ال‌جی، سودآوری بخش ارتباطات موبایلی ال‌جی را در شرایطی قرار داد که انتظارش را نداشتند و از همین روی، ال‌جی تلاش می‌کند با جی 6 یک بار دیگر فرصت‌ها را تصاحب کند.

ال‌جی جی 6 احتمالا سه‌ماهه‌ی اول سال آینده‌ی میلادی معرفی خواهد شد و به اعتقاد بسیاری، رونمایی این گوشی در جریان MWC 2017 خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات