گوشی جدید شیائومی در رویداد CES 2017 معرفی می‌شود

پنج‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی در راستای حضور در بازار کشورهای غربی، قصد دارد محصول کاملا جدیدی را در رویداد CES 2017 به دنیا معرفی کند.
تبلیغات

شیائومی با ارائه محصولات خوب، نظیر Mi MIX در کشور چین شناخته شده است؛ اما این شرکت برای ورود به بازارهای خارج از این کشور با دشواری‌هایی روبرو بوده که سرعت پیشرفت آن را محدود کرده است. بازار گوشی‌های هوشمند در چین، با آنچه ما در سایر بازارها به‌خصوص در کشورهای غربی به آن عادت کرده‌ایم، دنیای بسیار متفاوتی دارد. نبود پلی‌استور گوگل و رقابت شدید بر سر قیمت، نمونه‌ای از این تفاوت‌ها است. بر همین اساس جای تعجب است که شیائومی تمرکز خود را بر روی بدل شدن به یکی از بازیگران اصلی این بازار گذاشته است، در حالی که بسیاری از نام‌های بزرگ غربی برای دستیابی به اهداف خود در چین با چالش مواجه هستند. این شرکت، با استقبال خوبی از سوی بازار هند روبرو شده و پایگاه قدرتمندی از طرفداران را گرد خود جمع کرده است؛ اما با پیشرفت به سوی کشورهای غربی‌تر از هند، با مشکل روبرو است. شیائومی تصمیم دارد در نمایشگاه CES سال آینده از یکی از محصولات جدید خود رونمایی کند، که شاید کلید حل این مشکل باشد. 

بر اساس اعلام اکانت توییتر شیائومی، این شرکت «یک محصول کاملا جدید» را در جریان CES 2017 «به صورت جهانی» معرفی خواهد کرد. این رویداد در تاریخ ۵ ژانویه (۱۶ دی‌ماه) از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱:۴۵ به وقت اقیانوسیه برگزار می‌شود. در حال حاضر به صورت دقیق مشخص نیست که شیائومی برای دنیا چه چیزی در آستین دارد، خصوصا که این شرکت به‌تازگی گوشی‌های می میکس و می نوت ۲ را در چین عرضه کرده است. البته شیائومی پای خود را بسیار فراتر از تولید گوشی‌های هوشمند گذاشته و مجموعه‌ای از محصولات ،از روترهای هوشمند گرفته تا تلویزیون‌های هوشمند و حتی جاروبرقی‌های روباتیک را به بازار عرضه کرده است. بنابراین ممکن است به جای معرفی یک گوشی هوشمند، شاهد رونمایی از محصول جدیدی در یکی از این شاخه‌ها برای بازار ایالات متحده باشیم.

دنیای غرب مدت‌ها است که منتظر ورود شیائومی بوده و بسیاری از کاربران به‌صورت غیررسمی نسبت به واردات دستگاه‌های این شرکت اقدام کرده‌اند. همین مسئله نمایانگر طیف وسیع مخاطبان شیائومی در بازارهای غربی است؛ موضوعی که شاید خود شیائومی هم تصور دقیقی از آن نداشته باشد. گوشی می میکس ثابت کرده است که محبوبیت بالایی دارد و موفق شده است بار دیگر هیجان کاربران در خصوص طراحی گوشی‌های هوشمند را برانگیزد. بنابراین، دنیا چشمان خود را به مراسم شیائومی در ژانویه آینده خواهد دوخت تا ببیند این شرکت برای یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های دنیای تکنولوژی چه برنامه‌ای دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات