ساعات طرح ترافیک عادی شد؛ افزایش سایت طرح زوج و فرد

چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ساعت و محدوده‌ی طرح ترافیک در تهران به حالت عادی بازگشت اما طرح زوج و فرد دو ساعت زیادتر شد.
تبلیغات

بر اساس اعلام جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ؛ ساعت و محدوده‌ی اجرای طرح ترافیک در شهر تهران بعد از چند روز به حالت عادی بازگشت. البته قرار است مدت طرح زوج و فرد در شهر تهران افزایش یابد.

سرهنگ حسن عابدی، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره‌ی اجرای طرح ترافیک در این شهر گفت:

برابر مصوبه‌ی کمیته‌ی کاهش آلودگی هوا در شرایط اضطرار، از فردا ساعت و محدوده‌ی اجرای طرح ترافیک به حالت عادی بازمی‌گردد.

به گفته‌‌ی حسن عابدی، با توجه به برگشت ساعت طرح به حالت عادی؛ از شنبه تا چهارشنبه طرح ترافیک از ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد داشت. البته ساعت اجرای طرح ترافیک در روزهای پنجشنبه از ۶:۳۰ تا ۱۳ خواهد بود.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در مورد افزایش ساعت طرح زوج و فرد در تهران اعلام کرد:

طرح زوج و فرد نیز در همان محدوده‌ی از قبل تعیین‌شده با دو ساعت افزایش، از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۹ اجرا می‌شود. ساعات پایان طرح زوج و فرد در روزهای پنجشنبه همانند طرح ترافیک، ۱۳ خواهد بود.

پیش از این و تا تابستان امسال نیز ساعت اجرای طرح زوج و فرد در روزهای شنبه تا چهارشنبه، ۶:۳۰ تا ۱۹ بود که در پاییز امسال ساعات پایان این طرح به ۱۷ کاهش یافته بود.

به گفته‌ی جانشین رئیس پلیس راهور تهران؛ طرح‌های ترافیک و زوج و فرد در روزهای تعطیل اجرا نمی‌شوند و کنترل ورود و خروج خودروها به این طرح با دوربین‌های نظارتی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات