طرفداران گوشی‌های سامسونگ از این کمپانی نا امید نشده‌اند

چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
بر اساس یک نظر سنجی مشخص شد خریداران و طرفداران گوشی‌های سامسونگ هنوز از این برند ناامید نشده‌اند.
تبلیغات

مشتریان محصولات شرکت سامسونگ؛ صرف نظر از اتفاقات روی‌داده برای گوشی نوت 7 و انفجار و فراخوان جهانی آن برای جمع‌آوری، هنوز هم به شدت به این برند وفادار هستند.

نظرسنجی که خبرگزاری رویترز و موسسه‌ی Ipsos انجام داده‌اند؛ نشان می‌دهد پس از وقوع فاجعه‌ی گوشی نوت 7 و برخلاف تصور اولیه که به نظر می‌رسید این موضوع تأثیر مخرب فراوانی بر ذهنیت مشتریان داشته باشد؛ چنین اتفاقی روی نداده است.

حدود ۲۷ درصد از خریداران گوشی‌های هوشمند که از موضوع جمع‌آوری نوت 7 مطلع بودند؛ اعلام کردند که در خرید خود، گوشی‌های سامسونگ را نیز در نظر خواهند گرفت و این در حالی است که حدود ۹۲ درصد از کاربرانی که از محصولات سامسونگ استفاده می‌کنند؛ گفته‌اند دوست دارند گوشی دیگری از این برند خریداری کنند.

همچنین در این بررسی که بین ۲۶ اکتبر تا ۹ نوامبر انجام شده است؛ مشخص شد طرفداران سامسونگ همانند طرفداران اپل و آیفون به برند‌های مورد علاقه‌ی خود وفادار مانده‌اند؛ حدود ۹۲ درصد از کاربران حال حاضر آیفون در فکر برنامه‌ریزی و خرید آیفون بعدی هستند.

این کمپانی بزرگ کره‌‌ای، همچنان به روند خود به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند در جهان با فروش ۷۱.۷ میلیون موبایل در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ ادامه می‌دهد.

نظر شما در خصوص این نظرسنجی چیست؟ آیا شما هم پس وقایع به وجود آمده برای نوت 7، هنوز مایل به خرید محصولات آتی سامسونگ هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات