Gionee M2017 تاییدیه TENAA را دریافت کرد

سه‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
M2017 نام محصولی لوکس از شرکت Gionee است که اکنون توانسته تأییدیه TENAA را دریافت کند.
تبلیغات

امروز مقاله‌ای در زومیت منتشر کردیم که مربوط به تصاویری از محصول لوکس شرکت Gionee بود. حال این محصول تأییدیه TENAA را در چین دریافت کرده است. این محصول که با نام Gionee M2017 شناخته می‌شود، از یک باتری بزرگ ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد (البته نام این محصول با نام موبایل تاشو سامسونگ یا همان SM-W2017 شباهت‌هایی دارد که در واقع دو محصول کاملا متفاوت هستند). این باتری می‌تواند با یک بار شارژ زمان بسیار زیادی گوشی را روشن نگه دارد. حتی انجام کار‌های سنگین با گوشی نیز نمی‌تواند نگرانی خاصی در خصوص تمام شدن باتری در این محصول به وجود آورد.

Gionee M2017

Gionee M2017 از نمایشگری ۵.۷ اینچی از نوع AMOLED استفاده می‌کند که رزولوشن آن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است. در زیر قاب چرمی و فلزی این دستگاه یک پردازنده مدیاتک Helio P10 قرار گرفته که هشت هسته‌ای است و هر هسته آن فرکانس ۱.۹۵ گیگاهرتز  ارائه می‌کند. پردازش‌های گرافیکی این دستگاه توسط پردازنده گرافیکی دو هسته‌ای Mali-T860 انجام می‌شود. این محصول لوکس دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. اما باید توجه داشت که دستگاه فوق از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند.

دوربین بخش پشتی دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی است و در بخش جلوی آن نیز شاهد یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هستیم. سنسور اثر انگشت این محصول با دکمه هوم ادغام شده است و اندروید ۶.۰.۱ نیز وظیفه سیستم عامل دستگاه را بر عهده دارد. البته ابعاد Gionee M2017 چندان خوش‌آیند نیست. ضخامت این دستگاه حدود ۱۰.۶۵ میلی‌متر و وزن آن ۲۳۰ گرم است. Gionee محصول جدیدش را تنها در رنگ مشکی عرضه خواهد کرد. حال که محصول مذکور توانسته است تأییدیه TENAA را دریافت کند، به‌زودی شاهد معرفی رسمی آن نیز خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات