اپلیکیشن Multi SMS & Group SMS: ارسال پیامک های گروهی به مخاطبان - زوم اپ

سه‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Multi SMS اپلیکیشنی جالب برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید مدیریت بهتری بر ارسال گروهی پیامک داشته باشید.
تبلیغات

با وجود آنکه تلگرام و دیگر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان آنلاین این روزها در اوج محبوبیت هستند، هنوز هم پیامک‌ها یکی از مهم‌ترین نیاز‌ها محسوب می‌شوند. Multi SMS اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید پیامک‌های گروهی خود را با در اختیار داشتن امکانات بیشتری ارسال کنید و روی آن‌ها مدیریت داشته باشید. در حالت پیش‌فرض وقتی قصد ارسال پیامک به بیش از یک نفر دارید، اپلیکیشن پیام‌رسان گوشی اقدام به ارسال نوبتی پیام مورد نظر به آن‌ها می‌کند. اما Multi SMS قادر است این امر را در یک پنل حرفه‌ای‌تر با امکان نظارت بر موارد ارسالی برای شما انجام دهد؛ به این صورت که می‌توانید عملیات ارسال را مشاهده کنید و از ارسال‌های موفق یا ناموفق باخبر شوید تا اگر پیامکی به یک شماره‌ی خاص تحویل داده نشد، مجددا در زمانی دیگر اقدام به ارسال آن کنید.

قابلیت ارسال زمان‌بندی یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب Multi SMS محسوب می‌شود. پیش از این با اپلیکیشن‌هایی برای ارسال خودکار پیامک در زمانی مشخص آشنا شده‌ایم؛ اما در Multi SMS می‌توانید این ویژگی را برای پیامک‌های گروهی در اختیار داشته باشید تا برای مثال به‌طور خودکار در عید فطر پیامک تبریک شما به کاربران انتخاب‌شده، ارسال شود. دقت Multi SMS به‌قدری بالا است که حتی می‌توانید زمان بین ارسال هر پیامک را نیز مشخص کنید، چراکه برخی مواقع ارسال هم‌زمان پیامک باعث تداخل و عدم ارسال برخی از آن‌ها می‌شود؛ اما با این امکان می‌توانید زمان بین ارسال را برای مثال روی ۱۰ ثانیه قرار دهید تا پیامک مورد نظر با فاصله‌ی ۱۰ ثانیه برای افراد مشخص‌شده، ارسال شود. برای دانلود این اپلیکیشن که با حجم ۴ مگابایت برای اندروید ۳ یا بالاتر منتشر شده است، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • مدیریت ارسال گروهی
  • امکان زمان‌بندی پیامک‌های گروهی
  • امکان مدیریت تاخیر مابین ارسال‌ها

نکات منفی

  • نکته منفی خاصی ندارد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات