میزو دعوت‌نامه‌ رونمایی از محصولات جدیدش را ارسال کرد

دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود میزو در کنفرانس خبری خود که ۱۰ آذر برگزار می‌شود، از فبلت مورد انتظار ام 5 نوت رونمایی کند.
تبلیغات

میزو دعوت‌نامه‌هایی را برای کنفرانس خبری خود ارسال کرده که قرار است ۱۰ آذر (۳۰ نوامبر) در شهر پکن چین برگزار شود. متأسفانه دعوت‌نامه به رونمایی محصول خاصی اشاره نمی‌کند؛ اما جمله «هلیو را دوباره به شکوه برسان» روی آن درج شده است و در واقع اشاره به دستگاهی دارد که گویا مجهز به تراشه هلیو ساخت مدیاتک خواهد بود.

محصولات میزو در حال حاضر مجهز به تراشه‌های ساخت مدیاتک هستند که البته میزو پرو 5 را باید مستثنای این موضوع خواند؛ زیرا در این گوشی از تراشه اکسینوس ۷۴۲۰ ساخت سامسونگ استفاده شده است.

البته نوشته موجود در دعوت‌نامه، می‌تواند اشاره‌ای به تلفن هوشمند ام 5 نوت نیز داشته باشد؛ زیرا این دستگاه مجهز به تراشه هلیو پی ۱۰ مدیاتک خواهد بود. ام 5 نوت ابتدا در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شد و سپس توانست تأییدیه 3C چین را دریافت کند.

طبق اطلاعاتی که در بنچمارک‌ها ثبت شده است؛ میزو ام 5 نوت مجهز به تراشه هلیو پی ۱۰ مدیاتک خواهد بود. علاوه بر این تراشه، محصول جدید میزو قرار است از پردازنده گرافیکی Mali-T860 بهره ببرد و همچنین دارای صفحه نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی باشد.

از دیگر مشخصات میزو ام 5 نوت که گفته شده مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو است؛ دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. هنوز در مورد قیمت این محصول اطلاعاتی در اختیار نداریم.

دعوتنامه میزو
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات