آیفون 7، گلکسی اس 7 اج و بیش از ۳۵ هزار کالا با تخفیف های استثنایی در «حراجمعه» بامیلو

یک‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آیفون 7، پلی استیشن 4، تلویزیون ال‌جی ۴۳ اینچ، گلکسی اس 7 اج و بسیاری محصولات دیگر، بخشی از ۳۵ هزار کالایی هستند که در حراجمعه بامیلو با تخفیف‌های بسیار زیاد به فروش خواهند رسید.
تبلیغات

آیفون ۷، پلی استیشن ۴، تلویزیون ال‌جی ۴۳ اینچ، گلکسی اس 7 اج، اتوبخار، اپل واچ و کفش‌های ورزشی نایک و نیوبالنس تنها بخشی از ۳۵ هزار کالای ویژه در حراجمعه بامیلو هستند که در قالب ۵۰۰ دسته کالا و با تخفیف‌های باورنکردنی در روزهای ۵ و ۶ آذرماه به فروش می‌‎رسند.

به گزارش روابط عمومی بامیلو؛ امسال این فروشگاه اینترنتی با همکاری بیش از ۶۰۰ تأمین‌کننده کالا و فروشنده، حدود ۸۰ هزار نوع کالا را برای «حراجمعه»  تدارک دیده است که بخشی از آن‌ها تا ۸۰ درصد تخفیف دارند. حراجمعه بامیلو هم‌زمان با دیگر کشورهای جهان و با حضور حامیانی چون پارس آنلاین، جیرینگ و بانک پارسیان در روزهای جمعه و شنبه ۵ و ۶ آذرماه ۱۳۹۵ برگزار می‌شود.

بامیلو سعی کرده است با ارائه کالاهای محبوب و مورد علاقه مردم، توجه آن‌ها را به مزایای خرید آنلاین جلب کند. سال پیش ۸۰ درصد بازدیدکنندگان بامیلو را کاربران جدید تشکیل داده بودند. حراجمعه بامیلو و تخفیف‌های استثنایی، آن کمک می‌کند تا کسانی که تابه‌حال خرید آنلاین را تجربه نکرده‌اند، بتوانند خریدی دل‌چسب را تجربه کنند و در آستانه فصل زمستان  بتوانند برای همه اعضای خانواده خرید کنند.

محصولات متنوعی در دسته‌بندی‌های مختلف از جمله موبایل، لوازم الکترونیک، لوازم خانگی، پوشاک، آرایشی و بهداشتی و محصولات فرهنگی و هنری در این حراج ارائه می‌شوند. به‌طور مثال حدود ۵۰۰ مودم Huawei و ۱۰۰۰ مودم Tenda و ۳۰۰ پاوربانک ADATA با تخفیف‌های بسیار عالی به فروش می‌رسند. در بخش لوازم خانگی محصولاتی چون کالای خواب لایکو، اتوی تفال، سرویس قابلمه دسینی و آبمیوه‌گیری فیلیپس با قیمتی مناسب ارائه می‌شوند. در بخش پوشاک محصولاتی از برندهای شناخته‌شده‌ مثل نایک، آدیداس، نیوبالنس، زارا، برشکا، فلاسی، کانورس و بسیاری دیگر تا ۷۰ درصد تخفیف ارائه می‌شوند. در ضمن  تعدادی از محصولات ایرانسل نیز در حراجمعه با قیمت‌هایی استثنایی به فروش می‌رسد.

حراجمعه از ساعت یک بامداد ۵ آذر آغاز می‌شود و  خریداران می‌توانند از ساعت ۹ صبح کالاهای پرطرفدار مثل آیفون، پلی استیشن و تلویزیون را از طریق bamilo.com خریداری کنند.

بامیلو اولین فروشگاه ایرانی است که در فضای آنلاین اقدام به برگزاری بزرگ‌ترین حراج سال کرده است. حراجمعه سال گذشته هم‌زمان با دیگر کشورهای جهان از جمله آلمان، سوئد، نیجریه، امارات، کشورهای حوزه خلیج فارس، چین و...  برای اولین بار در بامیلو برگزار شد. میزان فروش بامیلو در این دو روز ۱۵ برابر روزهای عادی بود و بیش از ۶۰ هزار کالا در این حراج توسط کاربران ایرانی خریداری شدند.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات