نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2016 در یک نگاه

شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۱۶ نیز به پایان کار خود رسید. در صورتی که اخبار این رویداد مهم خودرویی را از دست داده‌اید، در ادامه می‌توانید از مهم‌ترین اتفاقات این نمایشگاه مطلع شوید.
تبلیغات

شرکت‌های مختلف با معرفی آخرین دستاورد‌های خود در صنعت خودروسازی در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۱۶، برای سایر شرکت‌های فعال خط‌ونشان کشیدند. می‌توان از معرفی شاسی‌بلند تمام برقی جگوار I-Pace به‌عنوان اولین بمب خبری رویداد لس‌آنجلس یاد کرد. جگوار با خودروی مفهومی جدید خود، تسلا مدل ایکس را نشانه گرفته است تا سهمی از بازار شاسی‌بلند‌های برقی کسب کند. 

اما ساعاتی پس از کنفرانس جگوار، این مرسدس بنز بود که لوکس‌ترین خودروی روباز خود را معرفی کرد. مرسدس میباخ S650 با ویژگی‌های متعددی همراه است و البته قیمت بالایی نیز دارد. از دیگر ستاره‌های این روز‌های لس‌آنجلس می‌توان به مزدا CX-5 اشاره کرد. این شاسی‌بلند سایز متوسط، به لطف زبان طراحی جدید مزدا، ظاهری فوق‌العاده دارد. مزدا با استفاده از طراحی جذاب و کاربرد طیف گسترده‌ای از تکنولوژی‌های مختلف، سعی در افزایش سهم خود در بازار‌های جهانی دارد.

خودروهای جدید مزدا RT24-P و پورشه RSR911 برای شرکت در مسابقات لمانز، لامبورگینی هوراکان دیفرانسیل عقب و آئودی R8 V10 Plus نیز باعث شدند نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس رویدادی مناسب برای عاشقان سرعت باشد. در نهایت می‌‌توان به رونمایی شاسی‌بلند‌های آلفارومئو استلویو، جیپ کامپس، تویوتا CH-R و سوبارو ٰViziv-7 اشاره کرد. با توجه به استقبال گسترده‌ی خریداران از این دسته از خودروها، شرکت‌های خودروسازی نیز در چند سال اخیر توجه ویژه‌ای به رده‌ی SUV و کراس‌اوور‌ها داشته‌‌اند.

در صورتی که در چند روز اخیر موفق به دنبال کردن اخبار دنیای خودرو و نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس نشده‌اید، در ادامه می‌توانید مروری بر تمام محصولات به نمایش در‌آمده در این رویداد داشته باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات