میت 9 لایت هواوی معرفی شد: دوربین دوگانه و صفحه نمایش ۵.۵ اینچ فول اچ دی

شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی چندین نسخه‌ی مختلف از میت 9 را معرفی کرده و حال نوبت نسخه‌ای با قیمت مناسب از فبلت پرچم‌دار این شرکت است.
تبلیغات

هواوی پس از معرفی میت ۹ و میت ۹ پورشه دیزاین، گوشی میت ۹ پرو را نیز در چین معرفی کرد. حالا این شرکت چینی اقدام به معرفی نسخه‌ای ضعیف‌تر از پرچم‌دار خود با نام میت ۹ لایت کرده است. این گوشی در وب‌سایت هواوی ثبت شده است؛ اما در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی آن اطلاعاتی در دست نیست.

مقاله‌های مرتبط:

بنا بر مشخصات فنی اعلام‌شده؛ این محصول یک گوشی هوشمند میان‌رده است که به همراه اندروید ۶ مارشمالو و رابط کاربری EMUI 4.1 عرضه می‌شود. البته نسخه‌ی بالارده‌ی این گوشی به‌صورت پیش‌فرض دارای سیستم عامل اندروید ۷ نوقا است.

میت ۹ لایت دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی بوده و به جای پردازنده‌ی قدرتمند کرین ۹۶۰، دارای پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای کرین ۶۵۵ است که هشت هسته با فرکانس کاری ۲.۱ گیگاهرتز دارد. این پردازنده را ۳ گیگابایت رم در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی همراهی می‌کنند. هواوی اعلام کرده است که نسخه‌ای مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از این گوشی نیز روانه‌ی بازار خواهد شد.

میت ۹ لایت همانند میت ۹ دارای دوربین دوگانه است که البته خبری از برند لایکا روی آن نیست. دوربین دوگانه‌ی میت ۹ لایت مجهز به دو سنسور ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی شده است و دوربین سلفی آن حسگری ۸ مگاپیکسلی دارد.

باتری میت ۹ لایت حجم ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت و در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و خاکستری به فروش می‌رسد.

میت 9 لایت
میت 9 لایت
میت 9 لایت
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات