لکسوس از خودروی عضلانی Sriracha IS رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی لکسوس به‌عنوان تولید‌کننده‌ی خودروهای لوکس، زیبا و امن شناخته می‌شود. این بار شاهد یک طرح تندوتیز از این کمپانی در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۱۶ هستیم.
تبلیغات

به منظور بزرگداشت رونمایی لکسوس IS 2017، این خودروساز ژاپنی با شرکت تولید سس تند Huy Fong Foods همراه شد تا طرح ساخت سفارشی Sriracha IS را در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۱۶ به نمایش بگذارد.

با وجود آنچه در تصاویر زیر می‌بینید، این طرح در واقع توسط کمپانی West Coast Customs تنها به یک هدف ساخته شد.

از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودرو، می‌توان به رنگ‌آمیزی واقعا چشمگیر Sriracha IS اشاره کرد که به گونه‌ای طراحی شده تا سس‌های Sriracha در داخل بطری را در ذهن تداعی کند. همچنین بر روی فرمان این خودرو یک هشدار جالب وجود دارد که نوشته است «کنترل تند».

دیگر ویژگی‌ها عبارت‌اند از تنظیمات دمای سفارشی -که از دمای سرد تا بسیار داغ قابل تنظیم است-، حالت رانندگی به‌روزرسانی شده، صندلی‌های دست‌ساز از جنس چرم -که بر روی آن‌ها علامت تجاری Huy Fong قرار دارد- و جالب‌تر از همه علامت سفارشی خودرو و خطوط سبزرنگ آن که علامت و نشانه‌ای از محصولات رسمی Huy Fong Foods هستند.

lexus Sriracha IS Concept

این خطوط و جزئیات سبزرنگ مشابه درب بطری سس‌های این شرکت هستند و در اطراف پنجره‌ی مشبک خودرو، در کناره‌های خودرو که به صورت دستی رنگ شده‌اند، در نورپردازی کابین، کناره‌های آینه‌های بغل و صندلی‌های دست‌دوز نیز دیده می‌شوند.

برایان اسمیت نایب‌رئیس بازاریابی کمپانی لکسوس گفته است:

لکسوس IS جدید بسیار جذاب است، ما تصمیم گرفتیم طراحی آن را به اندازه‌ی محصولات Sriracha جذاب و داغ کنیم تا با وجود این‌همه جزئیات از محصولات این شرکت، تمام طرفدارهای آن جذب طراحی و ساخت خودرو شوند.

لکسوس برای اینکه به‌صورت کامل و ۱۰۰ درصد خودرو را به یک سس تند تبدیل کند، در داخل صندوق‌عقب ۴۳ بطری Sriracha به عنوان «چاشنی وضعیت‌های ضروری» قرار داده و یک محافظ کلید با کلید اضطراری با نام چیلی طراحی کرده است که از یک سوراخ بر روی محافظ کلید سس می‌ریزد.

در آخر، در بین لوازم خودرو یک ژاکت راننده‌ی جذاب و دستکش‌های رانندگی قرار داده شده‌اند. از آنجایی که طراحی Sriracha IS بسیار جذاب و داغ است، لباس و لوازم جذاب و شبیه به اجاق راننده از ضروریات آن محسوب می‌شوند!

lexus Sriracha IS Concept
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات