بی ام و M760i؛ گران‌ترین خودروی بی ام و در خاک آمریکا

چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی بی‌ام‌و در جریان نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس قیمت نهایی مدل M760i را برای فروش در آمریکا اعلام کرد.
تبلیغات

روز گذشته در جریان نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۱۶؛ خودروساز آلمانی بی‌ام‌و، قیمت M760i، اولین خودروی M Peformace‌ از سری ۷ را اعلام کرد. این خودرو که ششمین نسل از سری ۷ محسوب می‌شود، به نخستین پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر M Performance TwinPower Turbo مجهز شده است. این پیشرانه با تولید ۶۰۱ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن‌متر گشتاور -که در دورهای پایین تا ۱۵۰۰ دور بر دقیقه هم در دسترس است- برترین نمونه‌ی ساخته‌شده در میان محصولات باواریایی‌ها است.

بی‌ام‌و m760i

جعبه‌دنده‌ی ۸ سرعته‌ی اسپرت مجهز به سیستم کنترل شتاب‌گیری به این غول آلمانی اجازه می‌دهد تنها در ۳.۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین، این خودرو به سیستم تعلیق مخصوص M Performance و ترمزهای M Sport مجهز است. نسبت فرمان‌پذیری چرخ‌های جلو بیشتر شده و از سیستم منحصربه‌فرد کنترل فعال فرمان بهره می‌برد.

این خودرو نیز مانند سایر مدل‌های سری ۷ از فناوری‌های پیشرفته‌ی دستیار راننده بهره می‌برد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم فعال دستیار رانندگی (Active Driving Assistance Plus)، سیستم هشدار خروج از خطوط (Lane Departure Warning)، سیستم ایمنی عابران پیاده (Daytime Pedestrian Protection)، سیستم تشخیص نقاط کور (Blind Spot Detection)، سیستم فعال حفظ خودرو بین خطوط به همراه سیستم اجتناب از برخوردهای جانبی (Active Lane Keeping Assistant With side collision avoidance)، سیستم هشدار برخورد از عقب (Rear collision Warning)، سیستم هشدار برخورد از جلو به همراه کاهش تصادفات شهری (Frontal Collision Warning with City Collision Mitigation)، سیستم دستیار ترافیک و در نهایت سیستم iDrive بی‌ام‌و که به سیستم تشخیص حرکت مجهز شده است.

بی‌ام‌و M760i

این خودرو از اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی در آمریکا عرضه خواهد شد و قیمت آن با احتساب هزینه‌های حمل‌ونقل معادل ۱۵۳,۸۰۰ دلار خواهد بود.

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات