کادیلاک CT6 هیبریدی از بهار سال آینده عرضه خواهد شد

پنج‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کادیلاک محصول جدید خود CT6 PHEV را از بهار سال آینده با قیمت پایه‌ی ۷۵ هزار و ۹۵ دلار در آمریکا عرضه می‌کند.
تبلیغات

کادیلاک به دنبال اعلام خبر تولید CT6 PHEV اولین محصول هیبرید پلاگین خود با برد بیش از ۶۴۰ کیلومتر، قصد دارد این محصول را در بهار ۲۰۱۷ به بازار عرضه کند.

این خودرو  که سال گذشته در نمایشگاه شانگهای به‌صورت برش خورده به نمایش در‌آمد، دارای پیشرانه‌ی EVT و مجهز به توربوشارژ است. این پیشرانه‌ی ۲ لیتری ۴ سیلندر بنزینی، قدرتی معادل ۳۳۵ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۵۸۶ نیوتون متر دارد.

کادیلاک

هر موتور الکتریکی در این خودرو قادر به تولید ۱۰۰ اسب بخار نیرو است و کادیلاک CT6 می‌تواند فقط با کمک این موتور الکتریکی مسافت ۴۸ کیلومتر را طی کند که حداکثر سرعت در این حالت به ۱۲۵ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر این خودرو ۵.۲ ثانیه است و با اینکه دارای برد بیشتری در ازای مصرف سوخت بیشتر است، ولی با مدل ۶ سیلندر خورجینی همکلاسش برابری می‌کند

کادیلاک اعلام کرده که خودروی موردبحث به کمک پیشرانه‌ی بنزینی و موتور الکتریکی قادر به طی مسافتی بیش از ۶۴۰ کیلومتر است؛ یعنی در طول این مسیر نیازی به شارژ نخواهد بود که این موضوع سبب کاهش نگرانی راننده در رابطه با اتمام زودهنگام شارژ خودرو می‌شود. CT6 قادر به طی مسافت ۱۰۰ کیلومتر با ۳.۶ لیتر بنزین است که از این رو توانسته استاندارد‌های زیست‌محیطی اروپا را پشت سر بگذارد.

به گفته‌ی رئیس بخش طراحی کادیلاک، این خودرو آمیخته‌ای از تکنولوژی‌های روز است و در کلاس خود  وزن کمی دارد. CT6 کلاس جدیدی از خودروهای لوکس پلاگین با الکتروموتوری قوی بوده که دارای شتابی بالا و مصرف سوخت پایین است.

خودروی مذکور با قیمتی معادل ۷۵هزار و ۹۵ دلار در آمریکا فروخته خواهد شد و مبلغ ۹۹۵دلاری مالیات آن می‌تواند تشویقی برای خریدارانش باشد. همچنین می‌توانید این خودرو را یک رده‌ بالاتر و لوکس‌تر نیز سفارش دهید زیرا این خودرو دارای دو تیپ است.

CT6 PHEV دارای تجهیزات رفاهی از جمله نمایشگر کنترل ادوات برای سرنشینان عقب، نمایشگر دید در شب و دوربین عقب روی آینه وسط در هردو مدل استاندارد و لوکس است.

کادیلاک
کادیلاک
کادیلاک
کادیلاک
کادیلاک
کادیلاک

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات