اینفوگرافیک: مروری بر تاریخچه و جزئیات بلک فرایدی یا حراجمعه

چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بامیلو به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی در ایران، امسال نیز بار دیگر قصد دارد بسیاری از کالاهای خود را با تخفیف‌های فوق‌العاده در نمونه‌ای ایرانی از بلک فرایدی با نام حراجمعه، در روزهای ۵ و ۶ آذرماه برگزار کند. در ادامه اینفوگرافیکی از  جزئیات و تاریخچه این روز مشاهده می‌کنید.
تبلیغات

بلک فرایدی یا حراجمعه، جمعه‌ای از سال است که در آن فروشگاه‌ها اقدام به دادن تخفیف‌های بسیار زیاد می‌کنند. در این روز خریدهای آنلاین با حجمی بسیار بالا صورت می‌گیرند و شرکت‌های بزرگ و کوچک با قیمت‌های بسیار کم اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند. 

حتما به یاد دارید که فروشگاه اینترنتی بامیلو نیز سال گذشته همگام با سایر نقاط دنیا اقدام به فروش محصولات با قیمتی بسیار کم در ایران کرد. حالا این فروشگاه اینترنتی قصد دارد امسال به نحوی بهتر و با نام ایرانی حراجمعه، ۵ آذرماه حراجی همگام با تمام نقاط دنیا برگزار کند.

شاید برای شما نیز سؤال پیش آمده باشد که بلک‌فرایدی چیست؟ جزئیات تخفیف‌ها در آن چطور است و تاریخچه‌ی آن به چه صورت است؟ در ادامه با نگاهی به اینفوگرافیک‌های تهیه‌شده می‌توانید جواب بسیاری از سؤالات خود را پیدا کنید. قطعا بسیاری از آمار شما را شگفت‌زده خواهند کرد:

حراجمعه

بلک فرایدی: از ابتدا تا به امروز

حراجمعه
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات