KGI: آیفون های 2017 در سه نسخه با نمایشگر LCD و OLED عرضه می‌شوند

چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بنا بر گزارش جدید مینگ چی کو از KGI، آیفون‌های 2017 در سه مدل؛ شامل دو نسخه‌ی مجهز به نمایشگر LCD و یک نسخه مجهز به OLED راهی بازار خواهد شد.
تبلیغات

کی جی آی و تحلیل‌گر نام‌آشنای این کمپانی گزارش جدیدی منتشر کرده که به بررسی چگونگی آیفون‌های جدید اپل در سال ۲۰۱۷ میلادی پرداخته است. بر این اساس اپل در سال ۲۰۱۷ میلادی، آیفون خود را در سه نسخه‌ راهی بازار خواهد کرد که شامل نسخه‌ی ۴.۷ اینچی با دوربین معمولی و نمایشگر ال‌سی‌دی، نمایشگر ۵.۵ اینچی از نوع ال‌سی‌دی و دوربین دوگانه و نسخه‌ای جدید است که با بهره‌گیری از نمایشگر OLED از وجود دوربین دوگانه نیز بهره خواهد برد.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط مینگ چی کو، درصد آیفون‌هایی که از دوربین دوگانه بهره خواهند برد بسیار فراتر از پیش‌بینی‌های قبلی است و میزان آن از ۳۰ تا ۴۰ درصد به بیش از ۶۵ تا ۷۵ درصد افزایش خواهد یافت.

کو در گزارش خود به سایز نمایشگر مورداستفاده در نسخه‌ی مجهز به پنل OLED اشاره‌ای نکرده است. انتظار می‌رود نسخه‌ی مجهز به نمایشگر OLED محصولی رده بالا در مقایسه با سایر آیفون‌های عرضه شده باشد. مینگ چی کو پیش از این اعلام کرده بود که اپل یک نسخه از آیفون خود را با بهره‌گیری از نمایشگر ۵.۸ اینچی OLED که لبه‌هایی خمیده دارد و قاب پشتی آن از جنس شیشه خواهد بود، راهی بازار می‌کند. تحلیل‌گران موسسه‌ی Barclays معتقدند که آیفون‌های جدید اپل در دو نسخه‌ی ۵ و ۵.۸ اینچی به ترتیب با نمایشگر LCD و OLED همراه خواهند شد. بر اساس گزارش‌های Barclays؛ هر دو نسخه دارای طراحی بدون حاشیه و لبه‌های خمیده‌ی نمایشگر خواهند بود. این موسسه گستردگی نمایشگر در حاشیه‌های گوشی برای پوشش دادن حاشیه‌ را علاوه بر طرفین، در بالا و پایین نیز عنوان کرده است.

وب‌سایت ژاپنی Nikkei نیز با انتشار گزارشی پیش‌بینی کرده که اپل آیفون‌های جدید خود را در سه نسخه با قاب پشتی شیشه‌ای شامل نسخه‌ی ۴.۷، ۵ و ۵.۵ اینچی راهی بازار خواهد کرد. در این گزارش به این نکته اشاره شده که یکی از آیفون‌ها از وجود پنلی بدون حاشیه در قسمت جلو بهره می‌برد و نسخه‌ی رده بالای آیفون‌های جدید خواهد بود. نیکِی دو نسخه‌ی دیگر را همچنان مبتنی بر نمایشگر ال‌سی‌دی خوانده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات