تماشا کنید: دومین تریلر رسمی گرند تور

چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سؤالی که هر طرفدار علاقه‌مند به برنامه‌ی تلویزیونی Top Gear از خود می‌پرسد، این است: آیا آمازون با جرمی کلارکسون، ریچارد هاموند و جیمز می، می‌تواند محبوبیت بالای Top Gear را دوباره تکرار کند؟
تبلیغات

در تریلر اول گرند تور بخش‌هایی از فیلم‌برداری در نقاط مختلف پخش شد و در این تریلر بخش‌های دیگری از فیلم‌برداری این برنامه به نمایش درآمده است. با نگاهی به آن می‌توان دریافت که به نظر می‌رسد مجموعه‌ی گرند تور جایگزین مناسبی برای برنامه‌ی Top Gear است.

همانند گذشته تعداد بسیار زیادی ابرخودروها در مکان‌های عجیب‌ و غریب وجود دارند. با توجه به این ویژگی انتظار می‌رود تا طرفداران Top Gear به برنامه‌ی گرند تور روی خوش نشان دهند. این تریلر را می‌توانید در ویدیوی زیر تماشا کنید:

دانلود با کیفیت ۳۶۰ | دانلود با کیفیت ۷۲۰

اما در رابطه با خودروها چه می‌دانیم؟ جرمی کلارکسون، ریچارد هاموند و جیمز می با ابرخودروهای لافراری فراری، مک‌لارن P1 و پورشه ۹۱۱ اسپایدر با هم به مسابقه می‌پردازند. (احتمالاً مسابقه‌ی مجری‌ها با این سه خودرو در ماه اکتبر سال ۲۰۱۵ را به یاد می‌آورید.) در تریلرها یک آلفا رومئو 4C اسپایدر، استون مارتین Vulcan، آئودی A8 و یک دوج چلنجر دیده می‌شود. همچنین تعداد زیادی خودروهای فرسوده به همراه یک تانک نیز در تریلرها مشخص است.

برنامه‌ی گرند تور سه روز دیگر در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۶ در آمازون پرایم به نمایش درمی‌آید. بعد از آن به‌صورت هفتگی این برنامه ادامه می‌یابد. قرار است سه فصل این برنامه با بودجه‌ای بالغ‌بر ۲۵۰ میلیون دلار تصویربرداری و پخش شود.

اما برنامه‌ی تلویزیونی تاپ گیر فروغ خود را از دست داده است. تعداد تماشاگران برنامه به دلیل اجرای ضعیف مجری آن یعنی کریس ایوانز که در فصل اول شروع مجدد برنامه حضور دارد، بسیار کاهش یافته است. فصل جدید Top Gear نیز با اضافه شدن مت لبلانک به کریس هریس و روری رید به‌عنوان میزبان‌های جدید برنامه ادامه می‌یابد و تا قبل از سال ۲۰۱۷ در بی‌بی‌سی به نمایش در نخواهد آمد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات