پوشش زومیت از نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2016

سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طی روزهای آینده نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس ۲۰۱۶ میزبان علاقه‌مندان دنیای خودرو است. زومیت نیز پوشش گسترده‌ای از این رویداد مهم خودرویی خواهد داشت.
تبلیغات

کشور ایالات متحده یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین بازار‌های خودروی جهان است. با توجه به پتانسیل بالای فروش خودرو و البته استاندارد‌ها و قوانین زیست‌محیطی سخت آمریکا، فروش مناسب هر یک از شرکت‌های خودرویی در این کشور همانند اعتباری در دنیای خودرو است.

برای سال‌های متوالی نمایشگاه خودروی دیترویت بزرگترین رویداد صنعت خودروسازی ایالات متحده بوده است. با توجه به موقعیت صنعتی و حضور کارخانه‌ها و مراکز تحقیق و توسعه‌ی خودروسازان در این شهر، بسیاری از برند‌های خودرویی در نمایشگاه اختصاصی دیترویت حضور فعالی داشتند. اما چند سالی است که این روند در حال تغییر است و نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس خود را به عنوان یکی از مهم‌ترین رویداد‌های خودرویی ایالات متحده معرفی کرده است. 

در همین راستا نیز نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۱۶، با حضور گسترده‌ی خودروسازان، از امروز به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد. خودروسازان طی سه روز آینده از محصولات جدید خود در برابر نشریات خودرویی رونمایی خواهند کرد و در ادامه نیز از روز ۲۸ آبان لغایت یکشنبه ۷ آذر پذیرای عموم خواهند بود. زومیت نیز طبق روند گذشته‌ی خود در نظر دارد، اخبار جدیدترین محصولات و تکنولوژی‌های معرفی شده در این رویداد را در اختیار علاقه‌مندان حوزه‌ی خودرو قرار دهد. 

در صورتی که علاقه‌ی زیادی به دنیای خودرو و اخبار پیرامون آن دارید، طی روز‌های آینده با زومیت همراه باشید.

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات