آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 6 و اس 6 اج نیز در راه است

سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
ظاهرا سامسونگ در حال توسعه اندروید 7 برای سری گلکسی اس 6 است اما برای استفاده از آن باید چند ماهی منتظر ماند.
تبلیغات

هفته‌ی پیش سامسونگ نسخه‌ی بتای اندروید 7 را برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج منتشر کرد که می‌توانید برای اطلاع از تغییرات و نحوه‌ی آپدیت گوشی خود به این نسخه از اندروید، به مطلب «تغییرات بصری جدید در آپدیت اندروید نوقا برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج و روش نصب» مراجعه کنید.

بنا بر اطلاعات جدید، سامسونگ توسعه‌ی اندروید ۷ را برای گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج نیز آغاز کرده است اما نمی‌توان انتظار عرضه‌ی آن را پیش از پایان سال جاری میلادی داشت. همچنین عرضه‌ی عمومی اندروید ۷ برای گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج قبل از پایان سال ۲۰۱۶ کمی دور از انتظار است.

آپدیت اندروید ۷ برای سری گلکسی اس ۷ ویژگی‌های جدید زیادی در کنار تغییرات بصری محسوس به همراه داشت که به نوعی زبان طراحی تخت را بیشتر از پیش به نمایش گذاشته و به ساده‌تر شدن رابط کاربری سامسونگ کمک بسیاری می‌کند. این موضوع از طرفی باعث بهبود عملکرد رابط کاربری نیز خواهد شد.

تغییرات ایجادشده در نسخه‌ی بتای آپدیت اندروید ۷ برای سری گلکسی اس ۷ تغییرات محسوس و مثبت بسیاری به همراه داشته است؛ اما در حال حاضر مشخص نیست چه مقدار از این تغییرات به گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج راه پیدا خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات