نگاهی به سامانه تبلیغات کلیکی «کلیکس»

دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
حذف واسطه‌ها و ارتباط مستقیم بین تبلیغ‌دهنده و ناشر، کلیکس را به دست‌ودلبازترین سامانه تبلیغات کلیکی وب فارسی تبدیل کرده است
تبلیغات

سامانه‌های تبلیغات کلیکی یکی از متداول‌ترین شیوه‌های درآمد‌زایی وب‌سایت‌ها هستند و شرکت‌های زیادی در ایران وجود دارند که پروسه جذب آگهی را برای صاحبان وب‌سایت‌ها آسان کرده‌اند؛ «کلیکس» هم نوع خاصی از این سامانه‌ها است که ضمن پرداخت بالا‌ترین رقم برای تبلیغات کلیکی، اولین سامانه کلیکی ایران است که توسط خود آگهی‌دهنده ایجاد شده و واسطه‌ها را حذف کرده است.

مدت‌زمان زیادی از ایجاد سامانه‌های تبلیغات کلیکی در ایران نمی‌گذرد؛ اما این سامانه‌ها جایگاه  خود را در میان ناشران وب فارسی پیدا کرده‌اند، مشکلات جذب آگهی برای صاحبان وب‌سایت‌ها حذف شده و حتی وب‌سایت‌های کوچک با رتبه‌ی بالای الکسا -که در گذشته نمی‌توانستند از وب‌سایت‌های خود درآمد داشته باشند- امروز می‌توانند با همان بضاعت محدودشان درآمد‌زایی کنند و بخشی از هزینه‌های خود را تأمین کنند.

اما با زیادشدن و جا افتادن تبلیغات کلیکی در ایران، این حق انتخاب برای صاحبان وب‌سایت‌های فارسی ایجاد شده تا بتوانند از میان تمامی سامانه‌های موجود بهترین سامانه را انتخاب کنند؛ سامانه‌ای که بتواند دو دغدغه جدی آگهی‌دهندگان یعنی قیمت هر کلیک و نمایش تبلیغات متناسب با محتوا و شأن و هویت هر وب‌سایت را برطرف کند. سامانه تازه راه‌اندازی شده تبلیغات کلیکی «کلیکس» تمامی این دغدغه‌ها را برطرف می‌کند.

هولدینگ «کسب‌وکار نوین ایرانیان» که تا پیش از این، آن را با وب‌سایت‌های «نت‌برگ»، «تیکیت» و «چیلیوری» شناخته‌ایم؛ به منظور انتشار تبلیغات محصولات و خدماتی که در ۳ سایت زیرمجموعه خود نمایش می‌دهد، اقدام به راه‌اندازی کلیکس کرده است. کلیکس با حذف واسطه‌ها بین تبلیغ‌دهنده و ناشران، آگهی‌های خود را به‌صورت مستقیم در اختیار ناشران قرار می‌دهد که همین مسئله موجبات بهره‌مندی بیش‌تر ناشران از درآمد کلیک‌های کاربرانشان را مهیا می‌کند، ضمن آن کلیکس در حال حاضر پا را از این هم فراتر گذاشته و بالا‌ترین قیمت برای هر کلیک در وب ‌فارسی را که ۲۵۰ تومان است به ناشران پرداخت می‌کند.

تنوع محصولات و خدمات در هولدینگ کسب‌و‌کار ایرانیان باعث شده تنوع آگهی‌ها نیز بالا باشد که این تنوع تنها ویژگی بنر‌های تبلیغاتی کلیکس نیست و نمایش تبلیغاتی فاخر و متناسب با محتوا و شأن هر سایت نیز از ویژگی‌هایی است که می‌توان به عنوان امتیازی ویژه برای کلیکس در نظر گرفت.

دغدغه کلیکسی‌ها در حال حاضر فقط نمایش تبلیغات خود نیست بلکه به دنبال آن هستند که چالش صاحبان وب‌سایت‌ها در حوزه تأمین هزینه‌ها را برطرف کنند تا به‌راحتی بتوانند به تأمین محتوایی مناسب بپردازند؛ در همین راستا یکی از برنامه‌های آتی مجموعه کلیکس و هولدینگ کسب‌وکار ایرانیان راه‌اندازی آکادمی کلیکس است که این آکادمی تمامی ناشران بنر‌های کلیکس را زیر چتر حمایتی خود می‌گیرد و با استفاده از تجربیاتی که هولدینگ کسب‌وکار ایرانیان در قالب وب‌سایت‌های نت‌برگ، تیکیت و چیلیوری در کنار توان علمی و عملیاتی به دست آورده، بتواند به تمامی ناشران خدمات و مشاوره‌ی محتوایی نیز ارائه دهد.

برای پیوستن به خانواده کلیکس کافی است به وب‌سایت «کلیکس» مراجعه کرده و برای آگاهی از شیوه کار با داشبورد کاربری این سامانه و قوانین کلیکس بخش آموزش آن را مطالعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد

تبلیغات