پرو 7 احتمالا گوشی بدون حاشیه میزو است

یک‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا شرکت میزو قصد دارد گوشی هوشمند بدون حاشیه‌ی خود را با نام Pro 7 و در تاریخ ۴ دی معرفی کند.
تبلیغات

 مدتی پیش تصاویری منتسب به گوشی هوشمند بدون حاشیه‌ی میزو در فضای مجازی منتشر شد. نسبت نمایشگر به بدنه‌ی این گوشی از نسبت ۸۴.۱۶ درصدی گوشی هوشمند می میکس شیائومی نیز بیشتر است. به نظر می‌رسد که نمایشگر گوشی بدون حاشیه‌ی میزو به لطف حسگر اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام که در زیر صفحه‌نمایش قرار دارد، نزدیک به ۱۰۰ درصد از پنل جلو را فرا گرفته باشد.

میزو پرو 7

اما با توجه به تصاویر جدیدی که روز گذشته در وب‌سایت چینی ویبو منتشر شده، احتمالا پرو 7 همان گوشی بدون حاشیه‌‌ی میزو است. مجموعه‌ی تصاویر یادشده نشان‌گر آن هستند که این گوشی در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه‌ی اول با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی ۶۴ گیگابایتی، قیمتی معادل ۳۹۶ دلار عرضه خواهد شد، حال آنکه نسخه‌ی دیگر با حافظه‌ی رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶ و ۱۲۸ گیگابایتی، قیمتی برابر ۴۵۴ دلار خواهد داشت.

میزو پرو 7

انتظار می‌رود گوشی پرو 7 میزو به نمایشگر ۵.۷ اینچی با پنل Super AMOLED و رزولوشن غیرمعمول ۱۰۸۰×۲۱۶۰ مجهز شود. این نمایشگر نزدیک به ۱۰۰ درصد از بخش جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. گفته می‌شود که بدون حاشیه بودن نمایشگر باعث شده تا میزو این رزولوشن عجیب و نسبت تصویر ۲:۱ را برای گوشی جدید خود انتخاب کند. ضخامت پرو 7 تنها ۶.۵ میلی‌متر است و فناوری شارژ سریع mCharge 4.0 باعث می‌شود تا زمان موردنیاز برای رسیدن شارژ باتری از صفر به ۱۰۰ درصد تنها ۴۰ دقیقه باشد. در نهایت تصاویر نشان‌ می‌دهند که دوربین جلوی گوشی از نوع ۸ مگاپیکسلی است.

میزو پرو 7

انتظار می‌رود که شرکت چینی میزو گوشی جدید خود را در تاریخ ۲۴ دسامبر (۴ دی) معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات