چرا رپورتاژ آگهی بهترین راه تبلیغات اینترنتی و سئو سایت است‌؟

یک‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
در این مقاله شما را با رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری بیشتر آشنا می‌کنیم و اینکه چرا رپورتاژ آگهی بهترین روش تبلیغات اینترنتی در تمام دنیا است.
تبلیغات

مدیران بازاریابی و مسئولان وب‌سایت و شرکت‌ها در گوگل بدنبال روش‌های جدید سئو و بهینه سازی سایت هستند و مشاهده می‌کنند که به‌تازگی سایت‌های تبلیغاتی و آموزش سئو یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی و سئو را رپورتاژ آگهی معرفی می‌کنند.

رپورتاژ آگهی چیست‌‌؟

به‌طور کلی رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتی است که در سایت‌های خبری منتشر می‌شود و در متن خبر چند کلمه کلیدی به وب‌سایت تبلیغ دهنده لینک فالو می‌شود. تیتر رپورتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری مانند سایر خبر‌ها در صفحه اول سایت‌های خبری برای کابران قابل مشاهده است و مهم اینکه این خبر تبلیغاتی از سایت‌های منتشر کننده حذف نمی‌شود و بنابراین یک اثرگذاری ماندگار داردهمچنین به دلیل اینکه کاربران به این صورت با خدمات و محصولات تبلیغ دهنده آشنا می‌شوند، اثرگذاری بیشتری نیز خواهد داشت. علاوه بر این انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری‌های معتبر می‌تواند اعتبار بسیار بالایی برای تبلیغ دهنده ایجاد کند.

برندهای بزرگ در سراسر دنیا اخبار تبلیغاتی خود را در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری تخصصی منتشر می‌کنند و طوفان تبلیغاتی خود را در تمام دنیا به جریان می‌اندازند که در نتیجه میلیون‌ها مشتری در سراسر دنیا دارند؛ مشتریانی وفادار و علاقه‌مند.

در این روش تبلیغات شما به‌صورت خبر در سایت‌های معتبر منتشر می‌شود، بنابراین کاربران اعتماد بیشتری به برند شما خواهند داشتعلاوه بر تأثیر بسیار زیاد این روش تبلیغات در افزایش مشتریان، رپورتاژ آگهی از نظر سئو سایت در گوگل و افزایش بازدید وب‌سایت نیز بسیار موردتوجه است که دلیل آن هم این است که در بخش‌هایی از متن خبر یک یا چند کلمه کلیدی به سایت تبلیغ دهنده لینک می‌شود (به‌صورت لینک فالو‌).

اما در ایران شرایط چگونه است؟ مدیران بازاریابی آنلاین در ایران با این روش مؤثر تا چه اندازه آشنایی دارند و آیا برندهای بزرگ ایرانی برای جذب مشتریان خود در داخل و خارج کشور، از این روش تا چه اندازه استفاده می‌کنند؟

عباس فلسفین مدیر شرکت دیجیتال مارکتینگ ویرلن (‌VIRLAN.co‌) درباره بازاریابی و تبلیغات آنلاین با روش رپورتاژ آگهی می‌گوید: «در ایران برخی از مدیران باهوش در برندهای پیشرو برای جذب مشتریان وفادار از رپورتاژ آگهی استفاده می‌کنند؛ اما به‌طور کلی هنوز بسیاری از شرکت‌ها از آن بی‌اطلاع هستند

وی همچنین می‌افزاید:‌ «ویرلن مجری تبلیغات اینترنتی و انتشار رپورتاژ آگهی در بزرگ‌ترین خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و تخصصی ایران است

رپورتاژ آگهی برای تبلیغات اینترنتی و برندسازی‌:

همان‌طور که می‌دانید روش‌های مختلفی برای تبلیغات اینترنتی وجود دارد اما مزایای رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش‌های تبلیغات اینترنتی چیست؟

رپورتاژ آگهی در واقع به این دلیل تأثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد می‌کنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه می‌کنند.

  • اثرگذاری بسیار بالا بر روی مخاطبان به دلیل اینکه رپورتاژ به صورت یک خبر منتشر می‌شود و باعث اعتماد بیشتر مخاطبان خواهد شد
  • انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری‌های معتبر و سایت‌های خبری تخصصی پربازدید
  • عدم حذف رپورتاژ آگهی از سایت‌ها که باعث ماندگاری تاثیرگذاری می‌شود
  • نمایش خبر منتشر شده در جستجوهای گوگل که بسیار موثر است
  • معرفی شخص یا برند، معرفی کامل محصولات، خدمات و ویژگی‌های وب‌سایت تبلیغ دهنده
  • هایپر لینک چند کلمه به وب‌سایت تبلیغ دهنده برای هدایت مخاطبان به سایت شما
  • معرفی مدیران برندها به صورت مصاحبه یا معرفی خدمات آن‌ها در قالب گزارش آگهی

همچنین از نظر هزینه قیمت رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش‌های تبلیغات اینترنتی بسیار مناسب‌تر است و حتی بازدهی بالاتری دارد.

رپورتاژ آگهی برای سئو و بهینه سازی سایت:

از زمانی که رتبه اول گوگل برای کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک بهترین راه جذب مشتری و درآمد شد، رقابت بالا گرفت و همه به دنبال بهترین روش برای بهینه‌سازی سایت و سئو هستند. اما با توجه به الگوریتم‌های جدید گوگل باید همواره دانش و تجربه خود را تقویت کنیم و از روش‌های جدید سئو برای دستیابی به رتبه اول جستجوی گوگل استفاده کنیم. مزایای رپورتاژ آگهی که باعث تأثیرگذاری بالا بر روی رتبه گوگل می‌شود:

  • هایپر لینک چند کلمه کلیدی بصورت فالو
  • اتوریتی و رتبه بسیار بالای خبرگزاری‌ها که باعث تاثیرگذاری بالای رپورتاژ بر رتبه سایت شما در گوگل خواهد شد
  • عدم حذف رپورتاژ از سایت‌ها که باعث ماندگاری تاثیرگذاری آن بر سئو سایت می‌شود

مهمترین نکات در رپورتاژ آگهی:

  •  نحوه تهیه خبر تبلیغاتی که لازم است توسط یک تیم متخصص دارای خبرنگار حرفه‌ای، مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو  تهیه شود
  •  رپورتاژ در خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری معتبر منتشر شود 
  • محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان وب‌سایت‌ منتشرکننده تهیه شود تا تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد

ویرلن مجری انتشار رپورتاژ در ۷۰ سایت خبری برتر ایران

ویرلن (www.virlan.co‌) برای اولین بار در ایران کمپین‌های رپورتاژ آگهی در بزرگ‌ترین خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری ایران را ارائه می‌دهد و با توجه به تجربه بالا و انتشار بیش از ۵۰۰ رپورتاژ، می‌تواند تأثیرگذاری آن بر روی تبلیغات و سئو را تضمین کند. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده لیست سایت‌های خبری و مشاوره رایگان روی رپورتاژ آگهی کلیک کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات