گزارش زومیت از مراسم افتتاح بزرگترین مرکز خدمات موبایل و تبلت سامسونگ در ایران

شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ بزرگترین مرکز خدمات موبایل و تبلت خود را در ایران واقع در مرکز تجاری چارسو افتتاح کرد.
تبلیغات

سامسونگ بزرگترین مرکز خدمات موبایل و تبلت خود در ایران را در مجتمع تجاری چارسو افتتاح کرد. این مرکز ویژگی‌های مختلفی دارد و در آن خدمات به تمام گوشی‌ها با گارانتی به صورت رایگان و به گوشی‌های بدون گارانتی با پرداخت هزینه انجام می‌شود.

مرکز خدمات موبایل سامسونگ علاوه بر خدمات گارانتی، سرویس‌های نمایش واقعیت مجازی توسط Gear VR و آموزش به مشتریان را ارائه می‌‌کند.

مرکز خدمات سامسونگ

در بخش ارائه سرویس‌های سامسونگ، به جای استفاده از افراد غیرمتخصص برای پاسخگویی، تکنیسین‌ها به عنوان پاسخگو حضور دارند تا مراحل تعمیر کاهش یابد. در این مرکز با ارائه خدمات سریع قرار است تعمیرات نرم‌افزاری به میانگین ۱۰ دقیقه و کمتر رسیده و تعمیرات سخت‌افزاری توسط کارشناسان به کمتر از ۲ ساعت برسد.

بدین‌ترتیب سامسونگ قصد دارد تعمیر محصولاتش در ایران را به کمترین زمان ممکن برساند که البته زمان یاد شده جدا از وقت ماندن در صف انتظار است. 

مرکز خدمات سامسونگ

در این مرکز بر رفاه حال مشتریان تأکید شده است. برای تحقق این امر، در بخش ورودی این مرکز صندلی‌های مخصوص واقعیت مجازی و هدست‌های واقعیت مجازی Gear VR قرار دارد و مشتریان می‌توانند تا فرا رسیدن وقت سرویس یا اتمام تعمیر کالای خود، از این ابزار استفاده کرده و فناوری واقعیت مجازی را تجربه کنند.

دیگر امکان رفاهی موجود در این مرکز، خدمات آموزشی است که توسط متخصصان سامسونگ آموزش‌هایی در زمینه استفاده از فناوری‌ها و ابزارهای این شرکت ارائه می‌شود. در بخش دیگر این مرکز مشتریان می‌توانند از گوشی‌های مختلف سامسونگ ازجمله پرچم‌داران که روی میز مخصوصی قرار داده شده‌اند، استفاده کرده و با قابلیت‌های آن‌ها آشنا شوند.

در این مرکز به تمام گوشی‌های دارای گارانتی رسمی و قانونی سامسونگ خدمات رایگان داده می‌شود. همچنین افرادی که گوشی‌های بدون گارانتی دارند با پرداخت هزینه تعمیرات، می‌توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند.

مرکز خدمات سامسونگ در طبقه منفی یک مجتمع تجاری چارسو قرار دارد.

مرکز خدمات سامسونگ
مرکز خدمات سامسونگ
مرکز خدمات سامسونگ
مرکز خدمات سامسونگ
مرکز خدمات سامسونگ
مرکز خدمات سامسونگ
مرکز خدمات سامسونگ
مرکز خدمات سامسونگ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات