گوشی وان پلاس 3 تی به ۸ گیگابایت رم مجهز می‌شود

جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس شایعاتی که به تازگی منتشر شده، قرار است گوشی OnePlus 3T به ۸ گیگابایت رم مجهز شود.
تبلیغات

وان‌پلاس 3 شاید اولین گوشی مجهز به ۶ گیگابایت رم نباشد، اما از آنجایی که این گوشی تنها در یک نسخه با رم ۶ گیگابایتی و قیمت رقابتی وارد بازار شد، به خوبی توانست استفاده از این میزان رم را در بین کاربران معمولی نیز رواج دهد.

اما همان طور که از قبل اعلام شده، کمپانی وان‌پلاس قصد دارد روز ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) از نسخه‌ی جدید این گوشی به نام وان‌پلاس 3 تی رونمایی کند که گفته می‌شود به ۸ گیگابایت رم مجهز شده است.

با اینکه استفاده از رم ۶ گیگابایتی در بین گوشی‌های هوشمند در سال جاری مرسوم شده است، وان‌پلاس قصد دارد پا را فراتر گذاشته و پیش از پایان سال جاری میلادی، محصولی را با ۸ گیگابایت رم معرفی کند. با اینکه هنوز صحت این شایعه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما بهره‌گیری از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ قطعی به نظر می‌رسد. کوالکام نیز چند روز قبل این موضوع را رسما تایید کرده است. علاوه بر این، وان‌پلاس نیز توئیتی را منتشر کرده که بهره‌گیری از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ و معرفی این گوشی در روز ۱۵ نوامبر را تایید می‌کند.

البته در تیزر منتشر شده از وان‌پلاس عبارت T-7 دیده می‌شود که به اعتقاد برخی به همان گوشی OnePlus 3T اشاره دارد و برخی دیگر معتقد هستند حرف T به معنای تبلت است و این کمپانی قصد دارد اولین تبلت ۷ اینچی خود را معرفی کند.

از دیگر بهبود‌های وان‌پلاس 3 تی می‌توان به به استفاده از باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که نسبت به باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نسخه‌ی استاندارد عملکرد بهتری خواهد داشت. ضمن اینکه گفته می‌شود سیستم دوربین نیز بهینه خواهد شد.

به هر حال معرفی یک گوشی جدید طی چهار روز آینده از سوی وان‌پلاس قطعی شده ولی هنوز هنوز نام OnePlus 3T تایید نشده است. به زودی در جریان معرفی این محصول، نقاط مبهم در مورد آن برطرف خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات