تماشا کنید: اجرای نسخه بتای اندروید 7.1 نوقا روی گلکسی اس 7 اج

پنج‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که احتمالا می‌دانید نسخه‌ی آزمایشی اندروید نوقا برای گلکسی اس ۷ اج، برای کاربران برنامه‌ی سامسونگ‌بتا منتشر شده است.
تبلیغات

همانطور که سامسونگ وعده داده بود، چند روز پیش، نسخه‌ی آزمایشی اندروید ۷.۱ برای دو گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در کره‌جنوبی منتشر شده و حالا یکی از افراد تست‌کننده‌ی این آپدیت، تصاویر اسکرین‌شات و ویدیوی از نحوه‌ی اجرای این بروزرسانی بر روی محصول یاد شده منتشر کرده است. 

به یاد داشته باشید که آنچه در این تصاویر مشاهده می‌کنید نسخه‌ی نهایی Grace UX نیست و در واقع نسخه‌ی نهایی به زودی برای دو گوشی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج منتشر خواهد شد. اما می‌توان انتظار داشت که آپدیت یاد شده به این ویدیو و عکس‌های منتشر شد از آن شباهت داشته باشد و فقط احتمالا در نسخه‌ی نهایی شاهد اعمال یکسری تغییرات خواهیم بود.

سامسونگ قبلا اعلام کرده که برخی از قابلیت‌های رابط کاربری Grace UX که پیش‌تر در نوت ۷ ارائه شده بود با این آپدیت جدید به گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج اضافه شود. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به گزینه‌های جدید قابلیت صفحه‌ی همیشه روشن (Always-on display) اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر و ویدیوهای اجرای اندروید نوقا بر روی اس ۷ اج را مشاهده کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات