فاکسکان در حال تولید ماژول شارژ بی سیم برای آیفون 8 است

سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد فاکسکان در حال تولید ماژول شارژ بی‌سیمی است که در نسل بعدی آیفون‌های اپل مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

براساس گزارش Nikkei Asian، فاکسکان هم اکنون در حال تولید ماژول شارژ بی‌سیم مختص به آیفون‌های اپل است. اپل اولین نسل از آیفون خود را در سال ۲۰۰۷ رونمایی کرد و سال ۲۰۱۷ را باید دهمین سالگرد عرضه‌ی این گوشی هوشمند به بازار خواند. بسیاری از گمانه‌ها حکایت از این دارد که نسل بعدی آیفون به موجب دهمین سالگرد عرضه‌ی این گوشی هوشمند دستخوش تغییرات انقلابی خواهد شد. با توجه به اینکه نسل بعدی آیفون شاهد تغییرات کلی خواهد بود، از این‌رو گمانه‌زنی‌ها نشان از این دارد که نسل بعدی این گوشی هوشمند با نام آیفون ۸ راهی بازار شده و اپل از نام آیفون ۷ در آن استفاده نخواهد کرد.

تا به امروز اخبار و شایعات متعددی در خصوص تغییرات آیفون ۸ مطرح شده است. علاوه بر تغییر ظاهری و استفاده از ماژول‌های سخت‌افزار بهتر و قوی‌تر، باید به گمانه‌ها در خصوص عرضه این گوشی هوشمند در سه نسخه اشاره کرد. بنابر شنیده‌ها اپل در نظر دارد تا گوشی هوشمند خود را با بهره‌گیری از نمایشگر ۴.۷، ۵ و ۵.۵ اینچی راهی بازار کند. پنل پشتی هر سه نسخه از ترکیب شیشه و فلز خواهد بود. همچنین باید به احتمالات در خصوص حذف کلید فیزیکی Home و ترکیب آن با شیشه‌ی پنل جلویی اشاره کرد که سنسور اثر انگشت را نیز در زیر پنل شیشه‌ای پنهان خواهد کرد.

یکی از قابلیت‌های مورد انتظار طرفداران آیفون، اضافه شدن قابلیت شارژ بی سیم به این گوشی هوشمند است که به نظر می‌رسد فاکسکان نمونه‌هایی از این ماژول را به تولید رسانده است. به نظر می‌رسد شارژ بی‌سیم تنها در نسخه‌‌ی ۵.۵ اینچی آیفون با این گوشی هوشمند همراه خواهد شد. همچنین باید به گمانه‌ها در خصوص استفاده از پنل نمایشی OLED در نسخه‌ی ۵.۵ اینچی نیز اشاره کرد. منابع خبر از این داده‌اند که اپل آیفون ۵.۵ اینچی خود را با نمایشگری که توسط فاکسکان توسعه یافته همراه می‌کند. همچنین باید به بهره‌گیری از پنل تخت LTPS در نسخه‌های ۴.۷ و ۵ اینچی اشاره کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات