مدل‌های تقویت شده‌ی فورد F-150s در نمایشگاه SEMA

دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در نمایشگاه SEMA لاس وگاس امسال چهار مدل تقویت شده از فورد F-150 به نمایش در خواهند آمد.
تبلیغات

در میان حدود ۵۰ نوع خودرویی که به نمایشگاه SEMA می‌روند، چهار نمونه فورد F-150s نیز وجود دارد که هر یک به نوعی ارتقا یافته‌اند. اولین مدل توسط Bojix Design طراحی شده است و فورد F-150 Suoer Crew را از یک پیکاپ معمولی به یک مدل بسیار توانا و خشن با قابلیت‌های خارج جاده‌ای تبدیل کرده است. بر روی این مدل کمک فنرهای مسابقه‌ای ساخت Fox  نصب شده است. این کمک‌فنرها ارتفاع خودرو را ۱۸ سانتی‌متر افزایش داده‌اند. همچنین در بخش جلویی از یک گارد و سینی محافظ‌زیر بسیار بزرگ استفاده شده است.

در این مدل از رینگ‌های ۲۲ اینچی به همراه تایرهای ۳۷ اینچی نیز استفاده شده است. پیشرانه‌ی ۳.۵ لیتری شش سیلندر وی شکل این مدل نیز مورد بهینه‌سازی قرار گرفته است و بر روی آن توربوشارژرهای ساخت بورگ وارنر نصب شده است. رنگی که Bojix Design برای این مدل در نظر گرفته است نیز خاکستری ناردوی سفارشی است. 

فورد

دومین فورد F-150 با نام 4*4 Lariat Super Crew شناخته می‌شود و پیشرانه‌ی ۵ لیتری هشت سیلندر خورجینی آن به سوپرشارژر ساخت Whipple مجهز شده است. گلگیرهای این خودرو بزرگ‌تر شده‌اند و رینگ چرخ‌های جدیدی نیز بر روی آن سوار شده است. این مدل دارای یک رنگ متمایز است و در بخش عقبی آن نیز فضایی برای قرار دادن دوچرخه‌های BMX در نظر گرفته شده است.

فورد

F-150 Super Crew بعدی ساخت Hulst Customs است که EraThr3 نام دارد. این مدل به لطف برخورداری پیشرانه‌ی هشت سیلندر خورجینی آن از سوپرشارژر، ۷۵۰ اسب بخار قدرت دارد. بر روی این خودرو یک سیستم تعلیق سفارشی نصب شده است که ارتفاع خودرو را به طور چشمگیری افزایش داده است. رینگ‌های عظیم‌الجثه‌ی ۲۶ اینچی نیز بر روی این خودرو سوار شده‌اند.

فورد

آخرین خودرو نیز به نام 4*4 XLT SuperCab توسط A.R.E Accessories ارتقا یافته است. این مدل به رنگ‌های طلایی براق و خاکستری رنگ شده است و ارتفاع سیستم تعلیق آن نیز افزایش یافته است. رینگ‌های این خودرو ۲۴ اینچی بوده و در بخش عقب خودروی یاد شده یک سایبان نصب شده است که با بالا آمدن آن یک تلویزیون، سیستم شارژر و پورت حافظه در اختیار قرار می‌گیرد.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات