Oppo R9s به عنوان اولین گوشی با سنسور دوربین IMX398 سونی 28 مهر معرفی می‌شود

یک‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی اوپو دعوتنامه‌های خود را برای معرفی گوشی R9s در روز ۲۸ مهر ارسال کرده است.
تبلیغات

اوپو قصد دارد ۱۹ اکتبر (۲۸ مهر) از پرچمدار جدید خود به نام R9s رونمایی کند. این کمپانی چینی دعوتنامه‌های مراسم خود را ارسال کرده است و گفته می‌شود آر 9 اس اولین گوشی محهز به سنسور دوربین IMX398 سونی خواهد بود.

پرچمدار جدید اوپو همچون نسل قبلی خود روی قابلیت‌های عکاسی و عملکرد دوربین تمرکز دارد و در دعوتنامه‌های ارسال شده برای رویداد رسمی معرفی این محصول نیز اشاره شده است که R9s اوپو اولین گوشی هوشمند دنیا است که به سنسور دوربین IMX398 سونی مجهز می‌شود. البته به جزئیات دقیق این دوربین اشاره نشده‌ است ولی در منابع خبری مختلف اشاره شده پرچمدار جدید اوپو به دو دوربین ۱۶ مگاپیکسل در پشت و جلوی گوشی مجهز شده گشودگی دیافراگم آن f/1.7 است.

انتظار می‌رود Oppo R9s به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵، باتری ۳۰۱۰ میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع VOOC، رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شود.

چندی پیش در یک تیزر تلویزیونی شاهد نمایش گوشی R9s Plus بودیم که هنوز خبری از معرفی این گوشی در مراسم پیش‌روی اوپو منتشر نشده است. گفته می‌شود نسخه‌ی پلاس دارای نمایشگر بزرگتر است ولی از دیگر مشخصات آن اطلاعات دقیقی در دست نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات