Lynk & Co برندسازی جیلی برای بازار جهانی

سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت خودروسازی جیلی چین با هدف ورود به بازار جهانی برند جدیدی با نام Lynk & Co را معرفی می‌کند.
تبلیغات

این برند جدید با نام Lynk & Co شناخته می‌شود و در ۲۰ اکتبر ۲۰۱۶ به صورت رسمی معرفی می‌شود. یک عکس از تیزر این برند منتشر شده است که نمایی از جلوپنجره‌ی نخستین مدل Lynk & Co را نشان می‌دهد که ظاهری هیجان انگیز دارد. در ادامه‌ی خبر همراه زومیت باشید.

انتظار می‌رود که نخستین محصول این برند یک خودروی شاسی بلند (SUV) باشد که بر روی پلتفرم CMA که مخفف عبارت Compact Modular Architecture است ساخته شود، این پلتفرم به صورت مشترک توسط جیلی و ولوو طراحی شده است.

این خودروی شاسی بلند به عنوان برادر دوقلوی مدل جدید ولوو یعنی XC40 شناخته می‌شود که تصاویر جاسوسی نمونه‌ی اولیه‌ی آن نیز در حال حاضر درد دسترس قرارد دارد.

جیلی

جیلی علیرغم در اختیار داشتن مالکیت ولوو تصمیم دارد تا در بازار خودروهای لوکس به رقابت بپردازد و حالا با این برنامه وارد مسیر اصلی این کلاس شده است، اینجا جایی است که نام Lynk & Co به میان می‌آید. 

در اطلاعیه‌ی این برند آمده است که Lynk & Co نمایانگر تفکری است که تا پیش از این در هیچ یک از خودروسازان مشاهده نشده است و می‌تواند دنیای حمل و نقل را کاملا دچار تغییر کند. از این جملات می‌توان حدث زد که شاید برنامه‌هایی مانند اتومبیل اشتراکی نیز در برنامه ی Lynk & Co قرار دارد.

در ماه آوریل، خبرگزاری رویترز گزارش داد که جیلی در حال توسعه‌ی یک برند جهانی تحت نام کد بندی شده‌ی L است. این منبع گفته بود که این شرکت در مرحله‌ی نخست بازار چین را هدف گرفته است و پس از آن بازار اروپا و در نهایت بازار ایالات متحده از اهداف این شرکت هستند.

جیلی در حال حاضر مالک تعدادی برند در بازار چین است که برخی از ان‌ها هم نام نیز هستند، این شرکت سال گذشته موفق شد مجموعا بیش از نیم میلیون دستگاه خودرو را به فروش برساند. جیلی همچنین مالک شرکت تاکسی لندن نیز است که تاکسی‌های کوپه ای مشکی رنگ پایتخت انگلیس را تولید می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات