تصاویر و مشخصات نسل بعدی ردمی شیائومی با بدنه فلزی و تراشه هلیو ایکس 20 فاش شد

یک‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
چند هفته پس از معرفی Mi 5s و Mi 5s Plus حال تصاویر جدیدی از یک گوشی هوشمند شیائومی فاش شده که به نظر Mi 5c یا نسل جدید Redmi است.
تبلیغات

شیائومی چند هفته پیش دو گوشی هوشمند می ۵ اس و می ۵ اس پلاس را رونمایی کرد. حال تصاویر و مشخصات فنی گوشی هوشمند دیگری از شیائومی فاش شده که عرضه‌ی یک محصول دیگر توسط این کمپانی را نوید می‌دهد. گمانه‌ها حکایت از این دارد که این گوشی هوشمند می ۵ سی بوده یا نسل جدید ردمی کمپانی چینی است.

ردمی نوت شیائومی

در پنل جلویی این گوشی هوشمند از وجود شیشه‌ی 2.5D استفاده شده که به نظر به همان سنسور اثر انگشتی که در می ۵ اس شاهد آن بودیم، مجهز شده است. شیائومی در می ۵ اس از یک سنسور اثر انگشت اولتراسونیک استفاده کرده است.

در پنل پشتی این گوشی هوشمند از دو رنگ تیره استفاده شده که در نوار بالا و پایین شاهد استفاده از رنگ مشکی هستیم. در نوار بالایی دوربین گوشی جا گرفته و در کنار آن می‌توان فلاش دوربین را مشاهده کرد. کلید فیزیکی پاور و تغییر حجم صدا همچون محصولات جدید شیائومی در لبه‌ی سمت چپ گوشی قرار دارد.

یکی از تصاویر منتشر شده اطلاعات مربوط به مشخصات فنی این محصول را نمایش می‌دهد. براساس اطلاعات موجود در این تصویر گوشی جدید شیائومی از وجود حافظه‌ی رم سه گیگابایتی در کنار حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره می‌برد. همچنین باید به تراشه‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز اشاره کرد. اندروید ۶.۰ مارشمالو در کنار رابط کاربری MIUI 8 روی این گوشی نصب خوهد شد. از دیگر قابلیت‌های این گوشی باید به پشتیبانی از VoLTE اشاره کرد.

این تصاویر توسط یک حساب کاربری در Weibo فاش شده است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط منبعی که این اطلاعات را فاش کرده، این گوشی نسل جدید ردمی است که از وجود تراشه هلیو ایکس ۲۰ مدیاتک بهره برده و نسخه‌ی مجهز به حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی قیمتی چون می ۵ اس خواهد داشت.

ردمی نوت شیائومی

ارزان‌ترین نسخه‌ی می ۵ اس شیائومی با قیمت ۳۰۰ دلاری راهی بازار شده که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ بهره می‌برد. بعید به نظر می‌رسد که خریداران نسخه‌ی مجهز به اسنپدراگون ۸۲۱ را کنار گذاشته و محصول دیگری را مجهز به هلیو ایکس ۲۰ را با همان قیمت خریداری کنند.

هنوز اطلاعاتی از تاریخ رونمایی و عرضه‌ی این گوشی هوشمند در دست نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات