میت 9 هواوی ۵ دقیقه‌ ای ۵۰ درصد شارژ می‌شود

یک‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعات حاکی است که میت ۹ هواوی علاوه بر تراشه‌ی Kirin 960 از وجود فناوری شارژ سریع ۵۰ درصدی در کمتر از ۵ دقیقه بهره می‌برد.
تبلیغات

شب گذشته مشخص شد که تراشه‌ی Kirin 960 در میت ۹ مورد استفاده قرار گرفته و این تراشه در تاریخ ۱۹ اکتبر یا ۲۸ مهرماه رونمایی خواهد شد. این تراشه توسط هواوی طراحی شده و تولید آن برعهده‌ی TSMC تایوان خواهد بود. حال علاوه بر خبر زمان رونمایی از Kirin 960 اخبار و شایعات جدیدی در مورد میت ۹ هواوی منتشر شده است.

یکی از شایعات قدیمی در مورد میت ۹ هواوی استفاده از دوربین دوگانه همچون پی ۹ در این گوشی هوشمند است. همکاری هواوی با لایکا احتمال استفاده از دوربین دوگانه در این گوشی هوشمند را نیز بسیار افزایش داده است. انتظار می‌رود در میت ۹ شاهد استفاده از یک دوربین با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی باشیم. همچنین یک سنسور ۸ مگاپیکسلی برای دوربین جلویی در نظر گرفته شده است.

اطلاعات جدید دریافت شده برگرفته از شبکه‌ی اجتماعی Weibo است، از این رو نمی‌توان به موارد ذکر شده اطمینان چندان زیادی داشت. یکی از مواردی که در مورد این گوشی‌هوشمند بسیار جالب به نظر می‌رسد، اضافه شدن فناوری شارژ سریع است که بنابر اطلاعات ارائه شده می‌توان با استفاده از آن تا ۵۰ درصد از ظرفیت باتری را در کمتر از ۵ دقیقه شارژ کرد. اطلاعات موجود در مورد سایز نمایشگر مورد استفاده چندان روشن نیست، حال آنکه آخرین شینده‌ها نشان از بکارگیری یک نمایشگر ۵.۹ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی در این گوشی هوشمند دارد.

انتظار می‌رود یکی از نسخه‌های این گوشی هوشمند با حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی و قیمت ۴۸۵ دلار در سه رنگ راهی بازار شود. نسخه‌ی دیگر از حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی بهره برده و برچسب قیمت ۵۸۵ دلاری خواهد داشت. در آخر نسخه‌ی مجهز به حافظه‌ی رم ۶ و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی راهی بازار می‌شود که قیمت آن ۷۰۵ دلار تعیین شده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات