احتمال دومین فراخوان برای گلکسی نوت 7 سامسونگ وجود دارد

جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد کابوس گلکسی نوت 7 برای سامسونگ پایانی ندارد؛ گویا فراخوان دومی در راه است.
تبلیغات

درست زمانی که فکر می‌کردیم سامسونگ کابوس هفته‌های اخیر خود در مورد انفجار گوشی‌ هوشمند گلکسی نوت ۷ را با ارائه یک نسخه جدید پشت سر می‌گذارد، گزارش‌های اخیر در مورد انفجار نسخه بازنگری شده همه را در شوک فرو برده است. از مشتریان گرفته تا مدیران سامسونگ و از تحلیگران بازار گرفته تا گروه‌های حامی ایمنی مصرف کننده به نظر می‌رسد همه در شوک انفجار یکی از نسخه‌های سری جدید و بازبینی شده سامسونگ در خطوط هوایی Southwest امریکا قرار گرفته‌اند. 

اگرچه هنوز هیچ یک از مقامات سامسونگ یا دولت امریکا تایید نکرده‌اند که این گوشی از سری جدید گلکسی نوت ۷ بوده با این حال برایان گرین-صاحب این فبلت اعلام کرده است که این فبلت را روز ۲۱ سپتامبر بعنوان یک گوشی جایگزین برای گوشی گلکسی نوت ۷ قبلی خود از یک فروشگاه متعلق به AT&T‌ دریافت کرده است. 

در ادامه این اخبار اداره هوانوردی امریکا (FAA) و کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی امریکا (CPSC) هر دو پیگیری این موضوع را آغاز کرده‌اند که می‌تواند منجر به فرخوانی مجدد فبلت خبرساز سامسونگ شود. پاملا گیلبرت-مدیر اجرایی سابق کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی امریکا در این مورد می‌گوید:

اگر گوشی آتش گرفته از سری گوشی‌های تعمیر شده باشد که باز هم در جیب فرد مورد نظر آتش گرفته، من حدس میزنم که باید شاهد فراخوانی دیگری از سوی سامسونگ باشیم.

نانسی نورد از اعضای سابق کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی نیز حرف خانم گیلبرت را تایید می‌کند و معتقد است در صورتی که اتفاق اخیر واقعا در ارتباط با محصول بازنگری شده سامسونگ باشد، این شرکت باید فراخوان دیگری را انجام دهد. 

در حالی که کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی امریکا از ارائه هرگونه نقطه نظر دیگر در این مورد خودداری کرده است، نانسی نورد معتقد است که سامسونگ ابتدا باید مشخص کند که آیا این گوشی هوشمندی که اخیرا آتش گرفته از سری محصولات بازنگری شده این شرکت بوده یا خیر و اگر پاسخ مثبت است چرا چنین اتفاقی باز هم رخ داده است؟ 

در شرایطی که شرکت کره‌ای سامسونگ انتظار شوک جدی در حساب‌های مالی سال جاری میلادی خود به سبب فراخوان اولیه گلکسی نوت ۷ دارد، اگر قرار باشد تا فرخوان دومی هم صورت پذیرد، کار برای متقاعدسازی مشتریان در مورد استانداردهای کنترل کیفیت این غول فناوری کره جنوبی سخت‌تر از قبل هم خواهد شد. نظر شما چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات