فعالیت BitTorrent Now با اخراج مدیران عاملش متوقف شد

جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل بیت تورنت با اخراج دو مدیرعامل و تعطیلی دفتر لس آنجلس این کمپانی، فعالیت سرویس BitTorrent Now را متوقف کرد.
تبلیغات

بیت تورنت با اخراج دو مدیرعامل خود و تعطیل کردن دفتر لس آنجلس کمپانی که در واقع استودیوی تولید محتوای این کمپانی بود، فعالیت سرویس ‌‌BitTorrent Now را متوقف کرد. بیت تورنت ناو سرویس جدیدی از این کمپانی بود که در با هدف فعالیت در حوزه‌ی استریم ویدیو، ۶ ماه پیش کار خود را آغاز کرده بود. تغییرات جدید طی ایمیلی که برام کوهن، مدیرعامل بیت تورنت برای شماری از کارمندان این کمپانی ارسال شده، بصورت رسمی اعلام شده است. دیپاک جوشی، مدیر ارشد مالی بیت تورنت پس از اعمال تغییرات به عنوان جانشین مدیران عامل پیشین یعنی جرمی جانسون و رابرت دلامر که کمپانی را ترک کرده‌‌اند، معرفی شد.

جانسون و دلامر علاوه بر از دست دادن پست جانشینی مدیرعاملی از هیئت مدیره نیز کنار گذاشته شده‌اند. این دو متخصص متعهد شده بودند تا با تمرکز و نگرش جدید در حوزه‌ی سرویس‌های استریم، فعالیت کنند که از این‌رو سرویس BitTorrent Now را ۶ ماه پیش بنیان نهاده و کار را آغاز کردند. ‌BitTorrent Now را باید سرویسی خواند که ترکیبی از نتفلیکس و اسپاتیافی است که در آن محتوای ویدیویی و صوتی تولید شده توسط تولیدکنندگان مستقل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هنوز دلیل اخراج این دو تن و توقف فعالیت سرویس بیت تورنت ناو مشخص نیست، حال آنکه شنیده‌ها هزینه‌های چند میلیون دلاری بدون حساب و کتاب روی بیت تورنت ناو را دلیل اصلی این موضوع خوانده‌اند.

بیت تورنت یکی از سرویس‌های به اشتراک گذاری فیلم، شوهای تلویزیونی و موسیقی است، اما تلاش این کمپانی برای مطرح کردن نامش در حوزه‌ی صنعت سرگرمی با شکست روبرو شده است. بیت تورنت در سال ۲۰۰۸ مجبور به توقف فعالیت Torrent Entertainment Network شد که دلیل اصلی آن عدم استقبال از سوی کاربران بود. پس از آن بیت تورنت اقدام به راه‌اندازی شبکه‌ی خبری خود کرد که در واقع یک سرویس استریم ویدیو با نام BitTorrent Live بود. باید دید که این کمپانی در آینده چه ایده‌ای را برای حضور در میان بزرگان دنیای سرگرمی پیاده خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات