امتیاز شگفت‌ انگیز یک گوشی ناشناخته در بنچمارک آنتوتو

پنج‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
روی سایت آنتوتو یک گوشی ناشناخته رویت شده که عملکردی عجیب دارد. عملکرد این دستگاه در مقایسه با آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس نیز فوق‌العاده است.
تبلیغات

یک گوشی پروتوتایپ ناشناخته در تست بنچمارک آنتوتو (AnTuTu) موفق به کسب امتیاز ۲۰۳٬۳۷۳ شده است. بالاترین امتیاز این بنچمارک، برای مدل‌های شناخته‌شده، در حال حاضر ۱۷۲٬۶۴۴ است. این امتیاز متعلق به اپل آیفون ۷پلاس است که از تراشه  A10 بهره می‌برد. آیفون ۷، با پردازنده‌ای مشابه آیفون ۷پلاس، در تست این بنچمارک امتیاز ۱۷۰٬۱۲۴ را کسب کرده است. ظاهرا این گوشی ناشناخته در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ رونمایی و به بازار عرضه خواهد شد. 

احتمال می‌رود این گوشی، گلکسی اس ۸، پرچم‌دار جدید سامسونگ باشد. این دستگاه احتمالا پیش از نمایشگاه MWC 2017 که در ۲۷ فوریه ۲۰۱۷ آغاز می‌شود، رونمایی خواهد شد. شایعه شده است که این گوشی از تراشه اکسینوس ۸۸۹۵ بهره می‌گیرد. انتظار می‌رود این تراشه با لیتوگرافی ۱۰ نانومتری تولید شده و از پردازنده گرافیکی Mali-G71 بهره ببرد. عملکرد این پردازنده گرافیکی در مقایسه با پردازنده Mali-T880 که در تراشه اکسینوس ۸۸۹۰ به کار گرفته شده، دو برابر سریع‌تر است. تراشه اکسینوس ۸۸۹۰ در محصولاتی نظیر گلکسی اس ۷، گلکسی اس ۷اج و گلکسی نوت ۷ به کار گرفته شده بود.

بنچمارک آنتوتو به تازگی جدولی منتشر کرده است که نشان می‌دهد چه دستگاه‌هایی، امتیازات برتر تست‌های این بنچمارک را به دست آورده‌اند. بر اساس این جدول، بهترین عملکرد در میان گوشی‌های اندرویدی مربوط به لیکو لی پرو ۳ بوده که با امتیاز ۱۶۰٬۸۵۶ در صدر این فهرست است. بعد از این گوشی، شیائومی می ۵اس پلاس با امتیاز ۱۵۳٬۷۷۷ قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات