عملکرد بهتر آیفون 7 اپل نسبت به پیکسل های گوگل در بنچمارک گیک‌ بنچ

پنج‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
پیکسل گوگل با پردازنده‌ی اسنپدراگون 821 قدرتمندترین گوشی اندرویدی است، اما همچنان از آیفون 7 اپل در بنچمارک‌ها عقب‌تر است.
تبلیغات

گوگل با معرفی پیکسل‌های خود در نظر دارد تا به طور مستقیم وارد رقابت با اپل شود. پیکسل‌های گوگل مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ بوده و ۴ گیگابایت رم دارند تا عملا قدرتمندترین گوشی هوشمند اندرویدی باشند، اما نتایج اولیه‌ی بنچمارک گیک‌بنچ نشان از ضعیف‌تر بودن گوشی در مقایسه با آیفون 7 و 7 پلاس اپل دارد.

نتایج گیک‌بنچ ثبت شده نشان می‌دهند که پیکسل گوگل در عملکرد تک هسته‌ای امتیاز ۱۶۰۷ و در عملکرد چند هسته‌ای امتیاز ۴۱۴۷ را بدست آورده است. 

در نقطه‌ی مقابل، آیفون ۷ در عملکرد تک هسته‌ای امتیاز ۳۴۳۰ و در عملکرد چند هسته‌ای امتیاز ۵۶۰۰ را کسب کرده است که نشان از برتری فاحش پردازنده‌ی A10 فیوژن در مقایسه با اسنپدراگون ۸۲۱ دارد. البته آیفون ۶ اس که گوشی سال گذشته‌ی اپل است نیز بهتر از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ عمل کرده و امتیاز ۲۵۰۸ را بدست آورده بود.

البته نتایج بنچمارک نشان از عملکرد قطعی بهتر در استفاده‌ی روزمره ندارد ولی می‌تواند معیار مناسبی برای مقایسه‌ی قدرت خام دو پردازنده باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات